Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فرهنگی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: دو پیشنهاد برای شهردار و شورای شهر دارم که یکی از آنها ساماندهی ورودی‌های شهر است که در شان تبریز نیست.

وی افزود: بین وظایف راه و شهرسازی و شهرداری تداخلی وجود دارد که می‌توان تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه امضا کرد تا شهرداری این موضوع را برای زیباسازی ساماندهی ورودی های شهر بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: پیشنهاد بعدی، فعال شدن آب سد شهید مدنی است که از وسط شهر رد می شود و باید درباره عبور آن از وسط شهر یا پشت عینالی تصمیم گیری شود.

وی اضافه کرد: این آب اکنون از پشت عینالی رد می‌شود و  می‌توانیم آن را به داخل مهرانه رود انتقال دهیم تا از نظر گردشکری هم موثر باشد.

فرهنگی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان نیز تأکید کرد: اگر شورای شهر درباره مطالبات از رئیس جمهور به جمع‌بندی رسیده است، از طریق ما و یا استانداری موضوع را اعلام کند تا در حد امکان در سفر آقای رئیسی پیگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی محمدحسین فرهنگی مهرانه رود سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی ابراهیم رئیس جمهور ورودی شهر تبریز راه و شهرسازی عینالی شورای شهر تبریز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان موسسه صندوق بازنشستگی مس اظهار کرد: موضوع مولد سازی اموال و دارایی‌های صندوق با تشکیل بانک اطلاعاتی و پیگیری موضوعات آن‌ها منجر به سودآوری و اطمینان از تحقق اهداف و برنامه‌ها در آینده خواهد شد.
وی بر ضرورت استقرار حاکمیت شرکتی و ایجاد انسجام و یکپارچگی در سیاست‌گذاری‌های صندوق بازنشستگی و سیاست‌های کلان شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد و ادامه داد: ساماندهی امور شرکت‌های تابعه می‌تواند به افزایش سودآوری و ارزش آفرینی آن‌ها از طریق ارتقای کارایی عملیاتی، کاهش هزینه‌ها، بهبود مدیریت ریسک و استفاده از فرصت‌های جدید برای رشد منجر شود.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اهمیت سودآوری شرکت‌های زیرمجموعه صندوق، بر لزوم رعایت الزامات کمیسیون معاملات، تدوین آیین‌نامه‌های مرتبط و نظام‌مند شدن فرآیندهای این شرکت‌ها در چارچوب بودجه ابلاغی به عنوان راهکارهایی برای دستیابی به این هدف تاکید کرد.
وی بیان کرد: باید به طور مستمر عملکرد شرکت‌های تابعه را رصد و ارزیابی کرد و در صورت نیاز، در برنامه‌ها و فرآیندها تجدید نظر شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان