Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:10:20 GMT

شهرستان کهگیلویه وارد بحران آبی شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۶۹۰۹

شهرستان کهگیلویه وارد بحران آبی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی دوشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان، افزود: کهگیلویه از تنش آبی گذشته و دچار بحران شده که نیازمند توجه ویژه به حوزه آب آشامیدنی و فعال نمودن پروژه‌های راکد و نیمه فعال در شهرستان هستیم.

وی با اشاره به نامناسب بودن ورودی‌های شهر دهدشت گفت: ورودی‌های نامناسب تأثیر منفی بر روی یک شهر برای مهمانان دارد و نیازمند توجه ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: برای ورودی سوق ۲۹ میلیارد اعتبار گذاشته شد و در حال کار است، اما انتظار داریم فعال‌تر شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: ورودی از سمت بهبهان نیاز به روشنایی و جدا کننده دارد که باید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام کند.

موسوی با اشاره به حادثه خیز بودن ورودی دهدشت از سمت چرام، گفت: ورودی چرام رفع معارض شده، ولی شهرداری باید ابتدای ورودی میدان را زیرسازی کند و ادامه نیز باید روشنایی و جدا کننده نصب شود.

موسوی تصریح کرد: همچنین ۱۲ سال است که پروژه‌های ورودی‌های شهر دهدشت فعال هستند، اما تمام نمی‌شوند.

فرماندار کهگیلویه افزود: در حوزه راه و پروژه‌های راهسازی فعالیت بی سابقه و چشمگیری داریم و بسیاری از پروژه‌ها فعال شده اند، اما انتظار می‌رود شارژ مالی شوند.

موسوی با اشاره به بافت تاریخی دهدشت، خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیارد تومان به بافت تاریخی دهدشت تخصیص داده شد که باید میراث فرهنگی در این زمینه فعال شود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه آزاردهنده است که با زحمت اعتبارات به استان بیایند و پروژه‌ها انجام نشوند، گفت: راهداری دهدشت بدون ماشین آلات مورد نیاز کارایی ندارد و الان دو لودر دارد که بیشتر مواقع خراب هستند و نیاز است توجه ویژه ای به خرید ماشین آلات برای راهداری دهدشت شود.

فرماندار کهگیلویه گفت: تمام نقاط کهگیلویه آنتن دهی ضعیف است و مردم با مشکلات عدم آنتن دهی مواجه هستند و هر جا می‌رویم آنتن دهی و اینترنت ضعیف است و نیاز است دستگاه‌های متولی پای کار بیایند.

کد خبر 5503350

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کهگیلویه و بویراحمد بحران آب بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده دهه کرامت خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد