Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی غرب استان گام موثری برای بهبود نظام سلامت این منطقه است. - اخبار استانها -

محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در نوشهر، با اشاره به اجرای طرح های توسعهای حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت، اظهار کرد: علیرغم تحریم های سنگین و گسترده ای که انجام شده است، همچنان کشور در مسیر توسعه قرار دارد و با سرعت قابل توجهی به پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین طرح های در حال اجرا منطقه، گازرسانی مناطق کوهستانی کجور ، مرزن آباد و بخشهایی از چالوس است که از پیشرفت قابل توجهی برخوردار می باشد، افزود: نظارت میدانی قوه مجریه قابل توجه است و اگر کندی در این طرح‌ها اتفاق بیافتد با توجه به ملاقاتی که با وزیر نفت در هفته های گذشته داشتیم برای تسریع کار اتفاق خوبی افتاده است.

نماینده نوشهر ،چالوس وکلاردشت در مجلس شورای اسلامی به طرح چهار بانده شدن محور مرزن آباد کلاردشت از کلاردشت اشاره و تصریح کرد: پیمانکار این طرح انتخاب شده است و به زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

محسنی بندپی با تاکید بر دائر شدن دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشت درمانی غرب استان مازندران است، خاطرنشان کرد: این طرح در تاریخ 7 اسفند 1400 به تصویب شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار گرفت و تصمیم گرفته شده است که از رؤسای دانشگاه های مستقر در استان مازندران دعوت و این تفکیک انجام بشود.

تیم‌های ویژه بهداشت و درمان برای کنترل "آبله میمون" در مرز مهران مستقر هستندکاهش اعتماد شهروندان انگلیسی به سیستم بهداشت و درمان ملیعضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: 75 هزار زوج در استان قزوین نابارورند
وی یادآورشد: با اجرای این طرح سبد نظام سلامت و آموزش پزشکی درمان ، بهداشت و دارو و غذای غرب استان مازندران به طور مستقل مستقر می‌شود و گام موثری برای بهبود نظام سلامت در غرب استان برداشته خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مازندران بهداشت و درمان علوم پزشکی نظام سلامت غرب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی ۱۵ اردیبهشت روز ماما را به فعالان این رشته تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست که نبض حیات را در نوزاد متجلی می‌سازد و از جان مادر حفاظت می‌کند.

اکنون که سیاست‌های جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست نقش شما ماما به‌عنوان خط مقدم مراقبت‌های مادر و جنین و کلید سلامت خانواده بیش از هر زمان ارزشمند است.

همکاران ماما، همواره علم و تخصص را با عشق و ایثار، متعهدانه در راه اعتلای سلامت مادران و فرزندان این سرزمین نثار می کنند و برای تحقق این هدف، ذره ای از مسیر سبزی که در آن گام نهاده اند پا پس نکشیده اند و همچنان سربلند و پرافتخار با گام هایی استوار مشغول به خدمت رسانی هستند.

اینجانب فرارسیدن ‌روز ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته در سطح کشور و استان بویژه در دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی را خواهانم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد