Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: کارگروه ویژه‌ای با حضور کارشناسان متخصص حقوقی استان تشکیل شده که ابعاد همه‌جانبه قضایی و حقوقی حادثه متروپل را بررسی و نتیجه تحقیقات خود را به دادگستری استان خوزستان ارائه کنند.

به گزارش دادگستری استان خوزستان، علی دهقانی اظهار کرد: به مردم شریف استان خوزستان به خصوص مردم عزیز آبادان و خرمشهر اطمینان می‌دهیم که حسب دستور مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه در حداقل زمان ممکن جهت بررسی کلیه ابعاد موضوع حادثه آبادان اقدام کرده و به پرونده همه کسانی که در این حادثه نقش داشته اند، اعم از کسانی که ترک فعل کرده و یا مرتکب جرم شده اند با کمال دقت و قاطعیت و سرعت رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه امروز مورد مطالبه مردم است این است که دستگاه عدلیه با تاکید مقام معظم رهبری و ریاست مکرم قوه قضائیه به موضوع حادثه آبادان با سرعت و دقت رسیدگی کند که این مطالبه عمومی در راس اولویت کاری دادگستری خوزستان است.

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: کارگروه ویژه‌ای با حضور کارشناسان زبده حقوقی استان خوزستان تشکیل شده که ابعاد مختلف قضایی و حقوقی موضوع حادثه متروپل را بررسی و نتیجه تحقیقات خود را به دادگستری استان ارائه کنند.

دهقانی گفت: تاکنون تعداد ۱۳ نفر از عاملان و مسببان که در حادثه متروپل آبادان نقش داشته اند، دستگیر و دستور انجام تحقیقات کارشناسی فنی و همه جانبه برای بررسی همه جانبه ابعاداین حادثه صادر و شعبه ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این پرونده تشکیل شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: متروپل آبادان استان خوزستان حادثه متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شفت گفت: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم (ع) شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر