Web Analytics Made Easy - Statcounter

قناعت با بیان اینکه درخواست میشود اعتبارات بیشتری به خراسان جنوبی داده شود، گفت: حداقل یک هزار و حداکثر دو هزار میلیارد تومان اعتبار به جمع اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی افزوده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه که با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در شهریور سال گذشته شاهد سومین سفر استانی رئیس جمهور به خراسان جنوبی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سفر برای ۱۹ دستگاه با ۸۱ پروژه اعتبار در نظر گرفته شد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: حاصل این سفر ۴۸ مصوبه محتوایی از ۱۰ دستگاه اجرایی بود.

قناعت عنوان کرد: در این سفر تقریبا از کلیه ردیف های مشخص شده در قانون بودجه کشور تخصیص به استان پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: اعتبارات از محل اعتبارات متوازن، هدفمندی، اعتبارات تملک ملی، تملک استانی و از محل اعتبارات تملک نفت تخصیص پیدا کرده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در ماه های اول سفر رئیس جمهور به استان ستاد پیگیری مصوبات سفر شکل گرفت و در حال حاضر شاهد جذب اعتباری حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سفر هستیم که حدود یک هزار میلیارد تومان در ۹ مرحله به استان تخصیص پیدا کرده است.

قناعت گفت: حدود یک ششم اعتبارات این سفر به استان تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه رئیس جمهور نگاه خاصی به مناطق محروم و آقای مرتضوی نیز علاقه خاصی به خراسان جنوبی دارند امروز در محضر نماینده ولی فقیه استان چند درخواست از معاون اجرایی رئیس جمهور دارم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سفر آیت الله رئیسی برکات خوبی برای استان داشت، گفت: اما آن زمان نه من استاندار بودم و نه اقای مرتضوی معاون اجرایی و میشد اعتبارات غنی تری برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شود.

قناعت تصریح کرد: اعتبارات خوب بود اما وقتی مصوبات سفر به خراسان جنوبی را نسبت به سایر استانها مقایسه میکنیم مشاهده میشود برای خراسان جنوبی جای اختصاص اعتبار بیشتر وجود دارد‌.

وی افزود: ان شاءالله در سفر امروز در خصوص جذب اعتبارات و اختصاص اعتبارات شاهد برکاتی باشیم.

درخواستهای قناعت از مرتضوی

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه درخواست میشود اعتبارات بیشتری به خراسان جنوبی داده شود، گفت: حداقل یک هزار و حداکثر دو هزار میلیارد تومان اعتبار به جمع اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی افزوده شود.

قناعت افزود: شهرستان زیرکوه یکی از شهرستانهای محرومی است که مرکز شهرستان فاقد بیمارستان است لذا درخواست نگاه ویژه برای احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی در زیرکوه داریم.

وی اظهار کرد: شهرستان نهبندان نیز شهرستان محروم دیگری است که مقام معظم رهبری به این شهرستان سفر و درخواست توجه ویژه به آن را داشتند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: طی حداقل ۶ ماه گذشته سرمایه گذارهایی برای این شهرستان آوردیم اما به لحاظ اینکه از نظر تامین برق این شهرستان ضعیف و در انتهای خط است یکی از مشکلات سرمایه گذارها تامین برق است که درخواست میشود به این موضوع توجه شود‌.

قناعت به راه آهن بیرجند_ قاین_ یونسی اشاره و تاکید کرد: در این خصوص چندین بار با بانکهای عامل که ۶ بانک هستند صحبت شده و هر مرتبه یک بانک کنار رفته است در حال حاضر منتظر همکاری بانک ملی هستیم.

وی افزود: یکی از موضوعات کلیدی استان درخواست خط انتقال آب از دریای عمان برای خراسان جنوبی است با توجه به اینکه قرار است آب از این خط تا سیستان و بلوچستان برسد در خواست مصوبه یا متمم داریم که از این خط انتقال آب تا خراسان جنوبی انتقال پیدا کند.

استاندار خراسان جنوبی به مجوزی که هیئت دولت برای واردات خودروهای سنگین به سیستان و بلوچستان داده اشاره کرد و گفت: در بحث واردات خودروی سنگین نیز از هیئت دولت درخواست میشود مجوز واردات خودروهای سنگین و نیمه سنگین را به خراسان جنوبی از طریق مرز ماهیرود به داده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار میلیارد تومان اعتبار استاندار خراسان جنوبی برای خراسان جنوبی خراسان جنوبی درخواست میشود پیدا کرده رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت (۱۰ هزار میلیارد تومان) از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی