Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکیب گفت: اگر ساختمان متروپل آبادان به بهره برداری می‌رسید تعداد افراد بیشتری در این ساختمان حاضر بودند و طبق پیش بینی ها به هزار نفر می‌رسند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حمزه شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران درباره ساختمان‌های ناایمن، اظهار کرد: اگر ساختمان متروپل آبادان به بهره برداری می‌رسید تعداد افراد بیشتری در این ساختمان حاضر بودند و طبق پیش بینی ها به هزار نفر می‌رسند و در آن زمان افرادی زیادی دچار حادثه می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان پلاسکو نماد ساختمان بلند کشور ماست، به علت عدم نگهداری درست این سازه دچار مشکل شده است در حال حاضر هزار ساختمان بلند داریم اما از آن‌ها به درستی نگهداری نمی‌شود.

باید برای ساختمان‌های بلند دستورالعمل آماده می کنیم تا این ساختمان‌های بلند را به درستی نگهداری کنیم و موارد متعددی مانند مکانیزم ریزش و ... را درنظر بگیریم تا اگر حریقی اتفاق افتاد بتوانیم حادثه را کنترل کنیم. باید ساختمان های بلند را ملزم به طی شدن این فرایند کنیم.

درحال تکمیل...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان نظام مهندسی ساختمان های ناایمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران