Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این اردوی جهادی در امامزاده سیدمحمد نوجه مهر شهرستان جلفا و کمپ گردشگری منطقه آزاد ارس شهرستان خداآفرین با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز برپا شد که طی آن ویزیت رایگان توسط ۴۰ پزشک متخصص، ۳۰ دندانپزشک و ۵ فعال فرهنگی صورت گرفت.

در مدت زمان برگزاری این اردو خدمات درمانی در زمینه های چشم پزشکی به تعداد ۸۹۳ نفر، قلب به تعداد ۳۶۷ نفر، ارتوپدی ۳۹۴ نفر، داخلی و عمومی ۶۷۰ نفر، زنان و زایمان ۲۹۴ نفر، طب اورژانسی ۴۲ نفر، کودکان ۷۰ نفر، سونوگرافی ۱۵۷ نفر، اکوکاردیو ۲۰۲نفر، مشاوره ۱۹۵ و آموزش بهداشت به تعداد ۱۵۸ نفر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خدمات بینایی سنجی به تعداد ۳۲، غربالگری قند و فشار خون ۳۲۲ نفر، تزریقات ۱۱۶ نفر، تحویل دارو به تعداد ۲ هزار و ۵۱۶ نفر، نوار قلب ۳۳۱ نفر و اقدامات فرهنگی و هنری برای ۲۵۷ نفر از مردم  منطقه مرزی حاشیه رود ارس خدمت ارائه شد.

جهادگران بسیجی دندانپزشک نیز در این اردوی جهادی برای ۷۳۱ خدمت شامل  کشیدن دندان برای ۵۷۰ نفر، ترمیم ۱۵۱ نفر، عصب کشی و جرم گیری برای ۱۰ نفر از  اهالی منطقه خدمت ارایه کردند.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شبکه بهداشت و درمان شهرستان های جلفا و خداآفرین، گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی و تولیت آستان مقدس امامزاده سیدمحمدآقا نوجه مهر و سازمان منطقه آزاد تجاری ارس در اجرای این اردوی جهادی مشارکت داشتند.

برچسب‌ها سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی گروه های جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی