Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@05:36:14 GMT

منفورترین زن هالیوود از نگاه یک نشریه آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۸۲۱۴

منفورترین زن هالیوود از نگاه یک نشریه آمریکایی

آفتاب‌‌نیوز :

نشریه آمریکایی نشنال اینکوایر، تیتری جنجالی علیه امبر هرد زد و او را «منفورترین زن هالیوود» معرفی کرد.

 دادگاه امبر هرد و جانی دپ، پس از شش هفته جلسه که هر دو طرف از خود دفاع و دیگری را به آزار و اذیت متهم می‌کردند، حالا توسط هیئت منصفه برای حکم نهایی بررسی می‌شود.

با به پایان رسیدن جلسات دادگاه امبر هرد و جانی دپ، که طی شش هفته اخیر توجهات مردم و رسانه‌ها را به خود جلب کرد، قاضی پنی آزکارت اعضای هیئت منصفه را برای تعطیلات آخر هفته مرخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیئت منصفه که متشکل از هفت نفر است، از روز سه‌شنبه بررسی دقیق پرونده جانی دپ و امبر هرد را آغاز خواهد کرد. این هفت نفر پس از بررسی دقیق ادعای دپ و ادعای متقابل هرد باید به یک حکم متفق‌القول برسند.

جانی دپ ۵۸ ساله از همسر سابق خود به خاطر مقاله‌ای که در سال ۲۰۱۸ در واشنگتن پست منتشر و او را به آزار و اذیت خانگی متهم کرد، شکایتی به ارزش ۵۰ میلیون دلار کرده است. امبر هرد ۳۶ ساله نیز پس از اینکه وکیل دپ اتهامات او را گول‌زننده خواند، در شکایتی متقابل به دنبال ۱۰۰ میلیون دلار است.

منبع: خبرگزاری برنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امبر هرد جانی دپ هالیوود امبر هرد جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها

بر اساس نظرسنجی موسسه آکسیوس، قریب به دو سوم آمریکایی‌ها باور دارند که مهاجرت غیرقانونی یک بحران جدی است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این نظرسنجی جدید موسسه آکسیوس مشخص شد که ۳۲ درصد از شرکت کنندگان جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و تیم او را مقصر و مسئول این وضعیت می‌دانند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،همچنین ۲۱ درصد از آمریکایی‌ها جرایم رو به رشد، مواد مخدر و خشونت را نگرانی اصلی خود می‌دانند تا بحران مهاجرتی را.

«مارک پن»، رئیس مرکز نظرسنجی هریس به آکسیوس گفت که نتایج این نظرسنجی باید به عنوان هشداری برای بایدن باشد و افزود: «فکر می‌کنم که آنها پیامی برای سیاستمداران ما هستند مبنی بر اینکه اوضاع را تحت کنترل خودتان بگیرید.»

قریب به ۷.۳ میلیون مهاجر از آغاز به کار ریاست جمهوری بایدن در ۲۰۲۱ از مرز جنوبی ایالات متحده به صورت غیرقانونی وارد این کشور شدند و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است