Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:19:38 GMT

اعلام زمان پیش‌ثبت‌نام مدارس شاهد+جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۸۷۱۹

اعلام زمان پیش‌ثبت‌نام مدارس شاهد+جزئیات

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش گفت: زمان پیش‌ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم اعلام شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش، محمدرضا رزاقی در خصوص ثبت‌نام مدارس شاهد، اظهار کرد: پیرو جلسه ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش‌وپرورش، بازه زمانی ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول ابتدایی، هفتم و دهم مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص زمان پیش‌ثبت‌نام افزود: پیش‌ثبت‌نام مدارس شاهد به‌صورت الکترونیکی در سراسر کشور به ترتیب زیر انجام می‌شود:

_ پایه اول ابتدایی از یازدهم تا ۲۸ خردادماه

_ پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از بیست و یکم خردادماه لغایت دهم تیرماه

_ پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر شروع و تا بیستم تیرماه انجام خواهد شد.

رزاقی با اشاره به تسهیلاتی که در جهت رفاه حال خانواده‌ها در امر ثبت‌نام فرزندان از سوی اداره کل شاهد در سال‌های اخیر درنظر گرفته شده است، افزود: خانواده‌های می‌توانند با ورود به درگاه اینترنتی به نشانی https://pada.medu.ir/#/home نسبت به‌پیش ثبت‌نام فرزندان خود در پایه‌های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم، اقدام کنند. بدیهی است پس از اتمام مهلت مقرر، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند با اطلاع‌رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت‌نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در مدارس شاهد فقط از طریق درگاه اینترنتی به نشانی https://pada.medu.ir/#/home انجام می‌شود، گفت: عده‌ای فرصت‌طلب در فضای مجازی از طریق سایت‌های متفرقه نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان اقدام می‌کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد، لذا اولیای محترم دانش‌آموزان مراقب باشند.

وی همچنین زمان پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه مدارس شاهد که به‌صورت حضوری در مدارس انجام خواهد شد را از اول تا دهم مردادماه اعلام کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم مدیران محترم و همچنین خانواده‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بتوانند در کمال آرامش ثبت‌نام دانش‌آموزان را طبق روال سال‌های گذشته در زمان‌های مقرر به انجام برسانند.

کد خبر 578846

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد اعلام زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد مدارس شاهد شرایط ثبت نام مدارس شاهد زمان ثبت نام مدارس شاهد اعلام جزئیات ثبت نام مدارس شاهد دانش آموزان در اولویت ثبت نام مدارس شاهد پیش ثبت نام میان پایه های مدارس شاهد ثبت نام مدارس شاهد ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد شیوه ثبت نام در مدارس شاهد پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ثبت نام مدارس شاهد زمان پیش ثبت نام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس متوسطه استان قزوین به منظورمعرفی توانمندی‌های مدارس استان در راستای شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در سرای سعدالسلطنه برپا شده است.

ترویج فرهنگ اقتصادی و استفاده حداکثری ازظرفیت دانش آموزان، هنر جویان، نخبگان، کارآفرینان و ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی، آموزش همراه با تولید، هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌ها و مشاغل استان، رویداد کسب و کار و کارآفرینی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است