Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین صالح حردانی که در هتل المپیک حاضر شده است، در مورد اینکه گفته می‌شود ملی پوشان استقلال به دلیل بازی مقابل نفت مسجد سلیمان  از تیم ملی خط خورده‌اند، اظهار داشت: هنوز به ما چیزی نگفته‌اند و اگر قرار بود این اتفاق بیفتد به ما زنگ می‌زدند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ای که به ما دادند وسایل خود را جمع کردیم و امروز آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، صحبت‌های حردانی در حالی بود که پس از چند دقیقه حضور در محل اردو با پاسخ منفی از سوی مسئولان تیم ملی مواجه شد و هتل المپیک را ترک کرد.

کد خبر 680229 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است