Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار احمد ذوالقدر روز سه شنبه در چهاردهمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه که در آستان شیخ صدوق برگزار شد، افزود: کمک مومنانه با فرمایش مقام معظم رهبری نام گذاری شد و به کمک خیرین ادامه دارد و امروز چهاردهمین مرحله از این رزمایش برگزار گردید.

وی ادامه داد: برای انجام این رزمایش، کار دشواری در پیش داشتیم زیرا باید افرادی که نیازمند و تحت پوشش بهزیستی بودند و در دوران کرونا کار خود را از دست دادند را شناسایی می‌کردیم و از اولین کارهای سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در بحث کرونا تسریع در روند خاکسپاری فوتی‌های بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) اظهار داشت: یک میلیون و ۴٠٠ هزار بسته معیشتی در ١۴ مرحله از این رزمایش بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: با دستور رئیس جمهور با توجه به ریشه کن کردن فقر مطلق از دوره یازدهم بسته‌های معیشتی بین تمام نیازمندان کشور توزیع شده است و صرفا برای افراد تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ذوالقدر گفت: ۶ هزار و ٨١۶ تبلت و گوشی هوشمند از ابتدای رزمایش کمک مومنانه تا کنون بین بچه‌های نیازمند پخش شده است.

وی با بیان اینکه در دوران‌ کرونا سپاه حضرت سیدالشهداء توانست ۴٠ سوله برای دریافت واکسن در استان تهران راه اندازی کند، اضافه کرد: در دوره اول دریافت واکسن ٩٢ درصد، در دوره دوم ٨٠ درصد و در دوره سوم ٢۵ درصد از شهروندان تهرانی واکسن کرونا را دریافت کردند.

این مسئول اضافه کرد: ١١ هزار نفر توسط این سپاه آموزش داده شدند تا بتوانند به کادر درمان در پیشبرد اهدافشان کمک کنند و این افتخار بزرگی برای تهران بود

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) با بیان اینکه هرکدام از این بسته‌ها می‌تواند ٢ ماه نیاز یک خانواده را برطرف کند، خاطرنشان کرد: در ١۴ مرحله کمک مومنانه ٧٧ هزار بسته نوشت افزار با نام سلام همکلاسی بین دانش آموزان نیازمند پخش شده است.

ذوالقدر ادامه داد: خیرانی از عشایر و بازاری‌ها در چهارده مرحله اجرا شده از رزمایش کمک مومنانه ١٨ هزار و ٨٨٧ راس دام را برای اهدا به میازمندان قربانی کردند.

وی  چهاردهمین مرحله از کمک مومنانه با نام فتح خرمشهر در حال انجام است و از خیرین دعوت می شود در این کار شرکت کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) افزود: در سی‌سخت ١٢ منزل مسکونی برای نیازمندان احداث و ۵١٣ پروژه عمرانی توسط این سپاه تحویل شد؛ ٩۶ ساخت خانه در دیگر نقاط ایران انجام شده و بیش از ٩٠٠ مرمت و بازسازی توسط این سپاه تحویل داده شد.

ذوالقدر یادآور شد: در سال جاری با همکاری جهاد کشاورزی و وزارت نیرو پروژه‌های استخر زمینی و هوایی، تحویل و ترمیم آب روستایی، کانال کشی آب کشاورزی روستایی توسط سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران اجرا شد.

چهاردهمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه و توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی به همت سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران در محل آستان مقدس حضرت شیخ صدوق (ره) شهرری با حضور مهندس محسن منصوری استاندار تهران، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار پاسدار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) تهران و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
 

برچسب‌ها شهرستان ری شهر تهران سپاه سید الشهدا کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری شهر تهران سپاه سید الشهدا شهرستان ری شهر تهران سپاه سید الشهدا کمک های مردمی سپاه حضرت سیدالشهداء چهاردهمین مرحله فرمانده سپاه کمک مومنانه استان تهران رزمایش کمک هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در اسلحه سابر بانوان با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد.

نجمه سازنچیان نماینده ایران در این اسلحه بود که هر چهار دیدار مقدماتی خود را با برد به پایان رساند و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا رقابت کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ شکست خورد.

با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نجمه سازنچیان، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.

در چارچوب این رقابت ها، امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و به کار خود پایان داد. او در رده بندی نهایی نهم شد. علی امینی هم با دو برد، ۴ باخت و ناکامی از صعود به کار خود در اسلحه فلوره مردان پایان داد. امینی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهاردهم شد.

همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

////

کد خبر 6090873 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار