Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش خادمان راهیان نور دانشجویی با حضور گسترده دانشجویان و سخنرانی جانشین سابق قرارگاه خاتم الاوصیا (ص) در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگ خادمان راهیان نور دانشجویی با موضوع جهاد تبیین و روایتگری با سخنرانی حاج عظیم ابراهیم پور، جانشین سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) و راوی دوران دفاع مقدس در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابراهیم پور در این مراسم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) در سوم خردادماه افزود: ایشان در این دیدار خطاب به جوانان فرمودند که خرمشهر‌ها در پیش است و جوانان باید خود را برای فتح این خرمشهر‌ها آماده کنند.

جانشین سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا با بیان اینکه جبهه حق و باطل از زمان خلقت انسان بوده است، تصریح کرد: نشانه موجودیت ما، مقابله با جبهه باطل تا زمان ظهور است.

وی اضافه کرد: مدل جنگیدن ما در دنیا مدل جدیدی بود، مدل تن در برابر تانک که جز با تفکر انقلابی نمی‌شد با این تفکر از کشور و ولایت دفاع کرد.

ابراهیم پور با تأکید بر اینکه جوانان کشور باید بدانند که این خرمشهر‌ها چه چیز‌هایی هستند، بیان کرد: روش آزادسازی این خرمشهر‌ها که امروز با آن مواجه هستیم نه جهاد اصغر است و نه جهاد اکبر، بلکه به فرموده مقام معظم رهبری جهاد کبیر است.

ابراهیم پور ادامه داد: در مسیر توجه و تلاش برای تقویت تقوای اجتماعی، عدم تبعیت از کفار و منافقین و هوشیاری در مقابل نقشه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های آن‌ها باید موردتوجه جوانان قرار بگیرد.

عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل در این همایش گفت: دفاع مقدس یک سرمایه عظیم است که باید آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

حبیبی با بیان اینکه برنامه‌های روایتگری به انتقال خاطرات و ارزش‌های انقلابی می‌پردازد، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، راهیان نور یک فناوری و یک حرکت عظیم است که باید قدر آن را دانست.

در پایان این مراسم از عوامل اجرایی راهیان نور دانشجویی، در این همایش تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است بعد از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، این اولین همایشی بود که با استقبال پرشور دانشجویان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اردبیل همایش خادمان راهیان نور جهاد تبیین دانشگاه محقق اردبیلی راهیان نور دانشجویی ابراهیم پور برگزار شد خرمشهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، همزمان با سراسر کشور دومین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت در شهرستان های آبادان و خرمشهر  برگزار شد.

در شهرستان آبادان ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹ آقا در حوزه‌های امتحانی اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی  و در خرمشهر ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد  با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در گروه آزمایشی تجربی به رقابت پرداختند.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد