Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران آخرین تمرین آماده‌سازی خود را قبل از اعزام به قهرمانی آسیا انجام داد.

به گزارش ایران اکونومیست، آخرین تمرین تیم ملی والیبال نوجوانان دختر قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا سه‌شنبه، ۱۰ خرداد در کمپ تیم‌های ملی والیبال برگزار شد.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و الکساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال زنان بزرگسال هم در این تمرین حضور داشتند و عملکرد ملی‌پوشان نوجوان را از نزدیک تماشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان در آخرین جلسه تمرینی خود قبل از اعزام به مدت یک ساعت تمرینات توپی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

تیم ملی نوجوانان دختر ایران چهارشنبه، ۱۱ خرداد تهران را به مقصد تایلند محل برگزاری مسابقات، ترک می‌کنند.‌

برنامه بازیهای تیم ملی ایران در مرحله گروهی به شرح زیر است: (به وقت محلی)

دوشنبه ۱۶ خرداد

ایران – استرالیا ساعت ۹

چهارشنبه ۱۸ خرداد

ایران – تایلند ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

پنج‌شنبه ۱۹ خرداد

ایران – کره‌جنوبی ساعت ۱۹
 
جمعه ۲۰ خرداد

ازبکستان – ایران ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه

در پایان دور گروهی دو تیم برتر هر گروه به نیمه‌نهایی صعود می‌کنند و سایر تیم‌ها نیز برای تعیین جایگاه پنجم تا یازدهم به مصاف هم می‌روند.

درسا فلاح، دیانا رشیدی، ستایش هادی، پریا حاجتمند، آتنا شادکین، شقایق حسن‌خانی، آسیه حسنی، هدیه طالعی، سپینود دست‌برجن، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، نگار هاشمی بازیکنان تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا هستند.

موهبه نجفی‌زاده سرپرست، میترا شعبانیان سرمربی، اعظم عیدی مربی، صفورا گل‌افشان مربی، ایمان شاه مرادزاده مربی، شبنم ملکی بدنساز، زهرا یلقی آنالیزور، اکرم حبیب‌لو فیزیوتراپ، زهرا محمدی ماساژور نیز کادر فنی و سرپرستی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی والیبال دختران جوان ، مسابقات والیبال دختران آسیا 2022

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی والیبال دختران جوان مسابقات والیبال دختران آسیا 2022 تیم ملی والیبال قبل از اعزام نوجوانان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس