Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه استان خوزستان با برخی از خانواده های مینوشهری بازماندگان فاجعه متروپل دیدار و همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید نبی موسوی فرد در حاشیه دیدار با خانواده های مینوشهری بازماندگان حادثه متروپل، با توجه به دغدغه خانواده ها به ویژه خانواده کارگران، اظهار کرد: خانواده بازماندگان بر محاکمه مسببان حادثه تاکید داشتند و از طرفی خواستار پیگیری حق و حقوق و بیمه جانباختگان و آتیه بازماندگان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر نمی توانم بگویم چه کاری خواهیم کرد، اما معمولا کار من پیگیری است، گفت: تلاش می کنم حقوقی به بازماندگان تعلق بگیرد، به سهم خودم هر جا لازم باشد خواهم رفت و نزد هر مسوولی لازم باشد بروم و وساطت کنم تا مشکلی از مشکل های این عزیزان رفع شود، حتما این کار را خواهم کرد.

لازم به ذکر است که در این دیدار خانواده ملیکا و میترا دو دختر 14 و 10 ساله مینوشهری فاجعه متروپل که با زن عموی خود در این اتفاق جان باختند، خبر از تاسیس یک مرکز پیش دبستانی به نام دو دختر و یک پیش دبستانی به نام زن عموی آنها، خبر دادند./انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آبادان خانواده مینوشهر حادثه متروپل کارگران محاکمه حقوق بیمه جانباختگان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مشکل دختر فاجعه تاسیس پیش دبستانی نماینده ولی فقیه کارگران مینوشهر ساختمان متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان

رزا اوتنبایوا، رئیس یوناما در دیدار با والی طالبان در ولایت لوگر با اشاره به فعالیت های یوناما در زمینه های تعلیمی، خدمات صحی و تغییرات اقلیمی در افغانستان اظهار کرد: یوناما درآینده نزدیک، یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی را در ولایات مختلف افغانستان ایجاد می‌کند.

والی طالبان در لوگر نیز در این دیدار گفت: هیأت حاکمه سرپرست افغانستان برای حل مشکلات تعلیمی، صحی و دیگر مسایل مردم تلاش‌ کرده و کوشیده است خدمات بهتری به مردم ارایه کند.

ضیاءالرحمن مدنی همچنین از یوناما خواست تا واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند.

پیش از این نیز رئیس یوناما در دیدار با شماری از سفیران و نمایندگان کشورهای منطقه در کابل بر تلاش فراوان برای صلح و ثبات اقتصادی در افغانستان تأکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس