Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@05:57:06 GMT

بهترین کرم سفید کننده برای پوست

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۹۵۳۶

بهترین کرم سفید کننده برای پوست

داشتن پوستی سالم، شاداب، روشن و بدون لک یکی از آرزوهای دیرینه همه انسان‌هاست.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، داشتن پوستی سالم، شاداب، روشن و بدون لک یکی از آرزوهای دیرینه همه انسان‌هاست. عواملی مانند افزایش سن، بیماری‌های ژنتیکی، تابش نور خورشید، آلودگی هوا، استفاده از مواد آرایشی غیراستاندارد، تغذیه غذایی نامناسب، عدم استفاده از ضد آفتاب و غیره باعث ایجاد لک و تیرگی‌هایی روی پوست می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین روش برای جلوگیری از مضرات اشعه خورشید روی پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب است. در کنار ضد آفتاب می‌توان از کرم سفید کننده گلوتاتیون نیز استفاده کرد تا لکه‌های موجود بر روی پوست به مرور زمان کمرنگ و از بین بروند. گلوتاتیون ماده‌ای بی‌نظیر و منحصر به فرد است که فواید بسیار زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم درباره مزایا و تاثیر استفاده از کرم سفید کننده گلوتاتیون، قرص گلوتاتیون، مکمل گلوتاتیون ، آمپول گلوتاتیون و صابون گلوتاتیون در از بین بردن لکه‌ها و سفید شدن و درخشندگی پوست صحبت کنیم.

کرم سفید کننده گلوتاتیون چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای ایجاد شده بر روی پوست به دلیل وجود آکنه، جوش‌های پوستی، عوارض بارداری، بیماری‌های مختلف، مصرف داروها، تابش آفتاب، ماه گرفتگی، سوختگی، زخم‌های پوستی و غیره از کرم سفید کننده گلوتاتیون استفاده می‌شود‌. پوست برخی از افراد در قسمت زانوها، آرنج‌ها و زیربغل تیره‌تر از قسمت‌های دیگر بدن است. این افراد برای شرکت در مهمانی‌ها و پوشیدن لباس‌های باز راحت نیستند. مصرف کرم سفید کننده حاوی گلوتاتیون تیرگی‌های پوست زانو، آرنج و زیر بغل را نیز از بین می‌برد و به سفید شدن پوست بدن کمک می‌کند. این نکته را فراموش نکنید که برای مصرف هر ماده‌ای بر روی پوست حتما با یک متخصص پوست مشاوره داشته باشید تا پزشک با بررسی نوع پوست مناسب‌ترین محصول را به شما معرفی کند.

در ترکیبات کرم سفید کننده گلوتاتیون از ماده‌ای به همین نام استفاده شده است. گلوتاتیون به صورت طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود‌ و به عنوان یک ماده آنتی‌اکسیدان از فعالیت رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند. در ساختار گلوتاتیون سه نوع اسید آمینه با نام‌های گلیسین، گلوتامات و سیستئین وجود دارد. این ماده با شرکت در واکنش‌های شیمیایی بدن باعث سم زدایی می‌شود. با افزایش سن میزان تولید گلوتاتیون در بدن انسان کاهش می‌یابد. علاوه بر افزایش سن عوامل دیگری مانند ضعف عمومی بدن و ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرطان، دیابت، هپاتیت، پارکینسون نیز در کاهش تولید ماده گلوتاتیون در بدن موثر هستند. برای جبران این ماده می‌توان از مکمل گلوتاتیون، قرص گلوتاتیون، آمپول گلوتاتیون و کرم سفید کننده گلوتاتیون استفاده کرد.

بهترین زمان برای استفاده از کرم سفید کننده گلوتاتیون بر روی پوست صبح‌ها و شب‌ها می‌باشد. در این فاصله نیز می‌توان حداقل سه الی چهار بار استفاده از این نوع کرم را تمدید کرد. برای کسب نتیجه دلخواه و سفید شدن و درخشندگی پوست حداقل باید به مدت دو الی سه ماه مداوم و روزانه دوبار کرم سفید کننده گلوتاتیون را روی قسمت‌های تیره پوست به آرامی بمالید و بعد از طی دوران درمان به نتیجه دلخواه خود برسید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که دلیل ایجاد لک‌های پوستی نیز در روند درمان و مدت زمان اثربخشی کرم تاثیرگذار است. این دلایل شامل میزان گستردگی لک‌ها روی پوست، علت ایجاد لک و نوع پوست و نژاد فرد می‌باشد. استفاده از کرم‌های سفید کننده گلوتاتیون هیچ گونه عوارضی به همراه ندارد و مشکلی برای پوست به وجود نمی‌آورد. این محصول علاوه بر روشن شدن پوست به درخشندگی و آبرسانی و از بین بردن چین و چروک‌ها نیز کمک می‌کند.

کرم سفید کننده گلوتاتیون چگونه باعث سفید شدن پوست می‌شود؟

همانطور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم گلوتاتیون به عنوان یک ماده آنتی اکسیدان قوی به طور طبیعی توسط کبد و سلول‌های عصبی مرکزی در بدن انسان تولید می‌شود. استفاده از این ماده در ترکیبات و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با هدف روشن شدن و سفیدی رنگ پوست انجام می‌شود. مصرف موضعی کرم‌های سفید کننده حاوی گلوتاتیون روند پیر شدن پوست را به میزان زیادی کاهش می‌دهد و با سم‌زدایی کبد، تقویت سیستم ایمنی بدن، توقف فعالیت رادیکال‌های آزاد و جلوگیری از تولید رنگدانه‌های قهوه‌ای باعث سفید شدن پوست شده است.

خرید کرم سفید کننده گلوتاتیون از ایران گلوتاتیون

برای خرید بهترین کرم‌های سفید کننده حاوی گلوتاتیون با قیمت مناسب می‌توانید به سایت فروشگاه ایران گلوتاتیون با آدرس اینترنتیhttp://iran-glutathione.com مراجعه کنید. این شرکت یکی از معتبرترین واردکننده‌های آمپول، قرص، مکمل و کرم‌های گلوتاتیون در ایران است و محصولات خود را از شرکت‌های معروف سوییسی، کره‌ای، ژاپنی و  آلمانی وارد می‌کند. برای سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرم سفید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی تیرگی پوست استفاده از کرم بر روی پوست شدن پوست سفید شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوزن سفید

قضیه از این قرار بود که انسان‌ها به قصد گسترش مناطق شهرنشینی اقدام به قطع درختان جنگل کرده بودند. به پیشنهاد گورکن رهبری حیوانات را روباه قرمز عهده دار شد که از همه باهوش‌تر بود.

مسئولیت هدایت گروه به قورباغه محول شد چرا که به پیشنهاد او، حیوانات قصد داشتند، جنگل را به قصد رسیدن به یک زیستگاه طبیعی محافظت شده به نام «گوزن سفید» ترک کنند.

در فصل اول کارتون، حیوانات در تلاش برای رسیدن به پارک گوزن سفید بودند.

در فصل دوم، وقایع دشمنی بین حیوانات و روباه آبی به نام صورت‌زخمی، همسر و توله شان روایت می‌شد و در فصل سوم، شاهد حملۀ موش‌ها به پارک گوزن سفید و تلاش حیوانات در مبارزه با آن‌ها بودیم. 

گوزن سفید، (با عنوان انگلیسی: The Animals of Farthing Wood) به معنای حیوانات جنگل فارتینگ، یک مجموعهٔ کارتونی بریتانیایی بود که به سفارش اتحادیهٔ پخش برنامه‌های اروپایی بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ تولید شد.

این اثر بر اساس مجموعه کتاب‌هایی از نویسندهٔ انگلیسی «کالین دن» به کارگردانی «فیلیپ لکلرک» و «الفین لوید جونز» ساخته شده است.

جهت مشاهده اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • کرم معجزه
  • اثر هنری با پوست هندوانه! (فیلم)
  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • خواص یخ هندوانه برای پوست چیست؟
  • ویدئو| کاخ سفید مسجد شد
  • گوزن سفید