Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:46:53 GMT

عربده‌کش میدان شهدای محراب یزد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۹۵۷۰

عربده‌کش میدان شهدای محراب یزد دستگیر شد

به گزارش سه شنبه  پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهارداشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط فردی در میدان شهدای "محراب" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران یگان امداد در محل حاضر و مشاهده کردند فردی با سلاح سرد در حال قدرت نمایی و عربده کشی است که او را به آرامش دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهم با مشاهده ماموران قصد حمله به آنها را داشت که با شلیک تیر هوایی زمینگیر و خود را تسلیم پلیس کرد.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه متهم پس از دستگیری، انگیزه خود را از انجام این کار مشکلات شخصی و خانوادگی اعلام کرد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: امنیت مردم، خط قرمز پلیس است و پلیس با کسانی که به هر نحوی بخواهند آرامش و آسایش شهروندان را بر هم بزنند با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها سرقت یزد انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت یزد انتظامی سرقت یزد انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ هادی سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از آن ۲ تن و ۱۰۰ کیلو گرم شکر کشف کردند.

وی افزود: ارزش این میزان کالای احتکار شده ۷۱ میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است .

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود:  مأموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد