Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:26:09 GMT

اجرای ویژه «گره گاه» برای کمک به آسیب دیدگان متروپل

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۹۵۹۶

اجرای ویژه «گره گاه» برای کمک به آسیب دیدگان متروپل

به گزارش ایرنا از مشاور رسانه پروژه، نمایش گره گاه نوشته مسعود ترابی با تهیه کنندگی مشترک پیمان چراغی و فریماه قاسمی و  کارگردانی پیمان چراغی طی دو روز متوالی با هدف حمایت از آسیب دیدگان حادثه متروپل روی صحنه خواهد رفت.

گروه نمایشی گره گاه که از یکشنبه ۸ خردادماه اجرای خود را در تماشاخانه اهورا آغاز کرده است، قصد دارد تا هزینه ۲ شب بلیت فروشی این اثر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دهم و یازدهم خردادماه را برای حمایت از آسیب دیدگان حادثه متروپل صرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گره گاه روایت اتفاقاتی است که در سال های ۱۳۳۴،  ۱۳۵۴، ۱۳۷۴ و ۱۴۰۱ برای نسل های مختلف خانواده ای که در یک سینما زندگی می‌کنند، رخ می دهد.

شیرین منجمی، سحر قلباربند، کیمیا نصیری، مهیار ذوالنوری، عیسی محمدی، باران یاسی، سیدمحمدامین مدنی، بهی جدیدی، علیرضا محمدی، محمدمهدی غروی، محمدرضا حسنی، مرضیه ابراهیمی، فریماه قاسمی، امیرعباس بابایی، پریسا روستایی، مهتاب امیرکافی، پوریا خرم به ترتیب ورود به صحنه در این نمایش بازی خواهند داشت.

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از مدیر تولید: مهدی رشیدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: شکوفه سلیمانی، دستیار دوم کارگردان: علیرضا نوری، منشی صحنه: زهرا یوسفی، طراح صحنه: شهاب شریفی، طراح لباس: زهرا گلزاری، مجری لباس: مرضیه ابراهیمی، طراح نور: مسعود ترابی، طراح گریم: فاطمه قورچی بیگی، مجری گریم:عارفه دهقان، طراح پوستر: ساناز افشاری و مشاور رسانه: نگار امیری.

برچسب‌ها تئاتر زهرا یوسفی خانه تئاتر تئاتر شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تئاتر زهرا یوسفی خانه تئاتر تئاتر زهرا یوسفی خانه تئاتر تئاتر شهر گره گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب برابر استون ویلا به تساوی ۲-۲ رسید. آنها ابتدا دو گل دریافت کردند اما به بازی برگشتند و حتی در لحظات پایانی هم توسط اکسل دیساسی موفق به زدن گل سوم شدند اما داور پس از بازبینی صحنه، آن را به دلیل خطای بنوا بادیاشیل که توپ را ارسال کرده بود، رد کرد. پوچتینو پس از بازی با عصبانیت از داوران انتقاد کرد.

عصبانیت‌تان در پایان بازی؟
چرا عصبانی نباشم؟ ما گل سوم را زدیم اما داور با VAR آن را رد کرد. فکر می‌کنم همه کسانی که بازی را تماشا کردند احساس ناامیدی می‌کنند. وقتی داور چیزی نمی‌بیند و سپس با کمک VAR می‌رود تا دوباره صحنه را ببیند باید یک تصمیم بهتر بگیرد. نه اینکه یک اشتباه بزرگ‌تر مرتکب شود.
من هیچ چیز بدی نمی‌گویم. باور‌نکردنی است، مسخره است. قبول کردنش سخت است.

از کلیت VAR ناراضی هستید؟
من قبلا هم گفته‌ام. ایده خوب است اما باید از آن درست استفاده شود. دو هفته پیش مقابل منچستر سیتی در محوطه آنها هند شد و داور پنالتی نگرفت. وی‌ای‌آر به من، تیمم، هواداران، فوتبال انگلیس و وجهه آن آسیب جدی وارد کرده است.

داور به شما چیزی گفت؟
داور فقط گفت خطا بود ولی بروید صحنه را ببینید. اگر همه برخوردهای این چنینی خطا گرفته شود، نه ما و نه هیچ تیم دیگری با ۱۱ بازیکن بازی را به پایان نمی‌رساند.

عملکرد تیم؟
عملکرد در کل واقعا خوب بود. ما بر بازی مسلط بودیم. در نیمه اول با اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم اما سپس به بازی برگشتیم. بازی مقابل استون ویلا واقعا سخت است.

برنامه‌ها برای تابستان؟
ما باید بازیکنان را ارزیابی کنیم و برای آینده پیش‌بینی کنیم که چکار کنیم، اما این موضوعی است که مالکان، مدیران ورزشی و ما باید با هم درباره‌اش صحبت کنیم. ما آماده صحبت هستیم و فقط باید ببینیم چه زمانی صحبت خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی