Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@18:18:04 GMT

پرهیز از ورود به خانه سست عنکبوت‌

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۹۷۹۳

پرهیز از ورود به خانه سست عنکبوت‌

امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در واکنش به حواشی نمایش «عنکبوت مقدس» در جشنواره کن یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، متن یادداشت امیرحسین شریفی  به شرح زیر است:

خانه عنکبوت، بی بنیاد و سست‌ترین خانه‌ها است

"... وان اوهن البیوت لبیت العنکبوت(سوره عنکبوت/آیه ۴۱)

رفتار برخی مدعیان سوپرانقلابی در حمله به فیلمی به نام عنکبوت مقدس فقط و فقط آب ریختن در گلدان همان‌هایی هست که این فیلم را ساخته و به دنبال مطرح کردن خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فیلم را ندیده‌ام ولی آرای نشریه اسکرین و قرارگیری آن در میان فیلم‌های قعرنشین جشنواره کن، فقط یک معنا دارد و آن هم اینکه باز یک تلفیلم سیاسی‌باز ساخته شده که قصد دارد با موج‌سواری، برای سازندگان اعتبار بخرد.

این روند، روند تازه ای نیست و ورای شبه‌ایرانیانی که در داخل یا خارج مدتهاست به این شیوه ارتزاق می‌کنند تجربه فیلم آرگو پیش روی مان است که از منظر دراماتیک پر از گاف بود و از نظر ساختاری هم اثری معمولی ولی آن قدر سوپرانقلابیون به آن تاختند که فیلم را هل دادند تا اسکار.

موجی که علیه عنکبوت مقدس هم راه افتاده سودش فقط برای سازندگان است که حالا بی صرف هزینه، کلی نامشان سر زبان ها افتاده و با همین حملات، کاسبی شان رونق می‌گیرد تا بروند به سمت اسکار و گلدن گلوب و...

آنها که هزینه های رسانه های ارگانی را صرف حمله به این فیلم می‌کنند حواس‌شان به بازی کردن برای دشمن هست؟ یا ناآگاهانه وارد این بازی شده‌اند؟

اگر آگاهند که چه می‌کنند که وااسفا ولی اگر نمی‌دانند به عنوان تهیه‌کننده‌ای که همواره هوادار احترام و پرهیز از توهین به اعتقادات انسان‌ها از هر نحله‌ای بوده‌ام-و نمونه اش تجربه تولید اشک سرما- از این جماعت خواستارم که بیهوده وارد بازی عنکبوت‌‌بازانی نشوند که بدجوری این حملات را گدایی می‌کنند...

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رسانه سرما سینما و تلویزیون گلدن گلوب امیرحسین شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد

دریافت 7 MB کد خبر 6096274

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • چرا رتیل‌ها مودار هستند؟
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • (عکس) این تصاویر از حسن یزدانی جهانی شد
  • ۱۰ حقیقت حیرت‌انگیز درباره عنکبوت‌ها که باید بدانید
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال