Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهرداد سراجی در مورد اینکه آیا شما و براتی به دنبال این بودید که مجمع امروز به عقب بیفتد، گفت: این موضوع از طرف من یا براتی مطرح نشد، من چنین درخواستی نداشتم و براتی هم حداقل چیزی در این مورد نگفته است.

وی در مورد اینکه گفته یکی از اعضای هیأت رئیسه صورت‌جلسات را‌‌‌‌‌‌‌‌ پاره کرده‌اند، گفت: بله، اما نمی‌دانم چطور شد که انعکاس این خبر به این شکل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ربطی به این مجمع ندارد. البته وقتی صورت جلسه تهیه می‌شود، اصلاحات روی آن صورت می‌گیرد. حالا اینکه بگویند مخدوش شده است درست نیست. مخدوش شدن یعنی اینکه یک سند مصوب هیأت رئیسه که همه آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ امضاء کرده‌اند و به تصویب رسیده، از بین برود.

سراجی ادامه داد: این مصوبات نیاز به اصلاحات داشت، حتی قبل از من هم اصلاح شده بود. این کار قانونی بوده است، مصوبه هیأت رئیسه یعنی اینکه همه اعضا آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ امضاء کردند و یک سند قانونی محسوب می‌شود. اینکه حالا بگویند بخوانید اگر اشتباه بود به ما بگویید که مشکلی ندارد، مثلا نام یکی از اعضا اشتباه چاپ شده بود. مثلا سید محمد بوده اما نامش سعید احمد نوشته شده است. ما نباید این را‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلاح کنیم. اینکه گفته می‌شود صورت جلسه پاره شده است شما را‌‌‌‌‌‌‌‌ به مسیری منحرف می‌کند که این مسیر چیزی نیست که به فوتبال ایران کمک کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه بعد از پرونده ویلموتس و در سه سال گذشته اعضای هیأت رئیسه صورت‌های مالی را‌‌‌‌‌‌‌‌ امضاء نکرده‌اند، گفت: سؤال خوبی بود. این سوالاتی است که باید پرسیده شود. دو نفر از اعضای هیأت رئیسه سابق در حال حاضر در دسترس هستند، یکی از آنها در مجمع حضور دارد. باید ببینند صورت‌های مالی را‌‌‌‌‌‌‌‌ امضاء کنند چون عملکرد خود آنها است و بعد همان افراد منتقد هیأت رئیسه فعلی هستند. آقای بهاروند! آقای طالقانی! آیا پاسخ داده‌اید که چرا صورت‌های مالی را‌‌‌‌‌‌‌‌ امضاء نمی‌کنید. حالا سازمان لیگ بماند که آنجا چه خبر است. مسأله اصلی ما اینها است، حالا اینکه یک صورتجلسه اصلاح شده، نباید ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ به انحراف ببرد.

سراجی در مورد اینکه برخی از افراد علیه هیأت رئیسه فعلی روز گذشته جلسه داشته‌اند، گفت: من هم جسته و گریخته این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌ شنیدم. امیدوارم هر کسی به وظیفه‌اش عمل کند و اگر به حجتی رسیده بر اساس آن تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: مهرداد سراجی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مجمع فدراسیون فوتبال صورت های مالی هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درآیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین مالی که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، فاطمه وظیفه دادگر مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت خزانه داری کل کشور گفت: سند تجاری سفته و برات تولید شده و به صورت فراگیر در دسترسی عموم است. موضوع برات الکترونیکی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اکنون وارد فاز اجرایی شده است.

دادگر عنوان کرد: طراحی یک ابزار برای تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است و توسعه و بهره‌گیری از زیرساخت‌های موجود برای راه‌اندازی این ابزار مورد استفاده قرار گرفته است.

دادگر گفت: هر سندی که از محصول خرده‌شونده ایجاد می‌شود به صورت مستقل قابل پرداخت است. از دستاورد‌های این سامانه امکان تامین مالی بنگاه‌ها در یک شبکه است و قابلیت تسویه و ... را در خود جای است.

وی گفت: دستاورد مهم دیگر آن است که در گذشته سفته و برات می‌توانست ابزار پولشویی باشد، اما با این امکان قابلیت پولشویی برات نیز از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد