Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: عمل جراحی پیچیده و نادر "تعویض و ترمیم سه دریچه قلب" با موفقیت کامل در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان انجام شد. - اخبار استانها -

ابوالفضل شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان  اظهار داشت: بیمار آقای 73 ساله که مبتلا به بیماری نارسایی سه دریچه قلب شامل تنگی شدید دریچه‌های میترال و آئورت و نارسایی شدید دریچه سه لتی قلب بوده و به علت مراجعه دیرهنگام به پزشک، دچار افت شدید قدرت انقباضی قلب و کاهش آن به 20 درصد شده بود، با نظر متخصصین قلب و عروق و جراح قلب این مرکز، کاندید عمل جراحی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اینکه عمل جراحی قلب بیمار به علت افت قدرت قلب، بسیار پرخطر و حساس بود، تصریح کرد: تیم جراحی قلب این مرکز متشکل از دکتر محمدصادق پورعباسی فوق تخصص و جراح قلب باز، دکتر سید مهدی موسوی فوق تخصص بیهوشی قلب و پرسنل بخش اتاق عمل قلب در یک عمل موفقیت آمیز توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این بیمار را همزمان تحت عمل جراحی تعویض دریچه میترال، دریچه آئورت و ترمیم دریچه سه لتی قرار دهند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان، با بیان اینکه این نوع عمل از اعمال پیچیده و سخت جراحی قلب است، افزود: بیمار پس از عمل جراحی با علائم حیاتی پایدار و هوشیار از اتاق عمل خارج و جهت گذراندن دوران نقاهت و درمان به بخش آی سی یو قلب منتقل شد تا روند درمان خود را تا بهبودی کامل طی کند.

شجاعی گفت: بخش جراحی قلب مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان مجهز به امکانات و تجهیزات پزشکی و به روز دنیا بوده و با انجام انواع اعمال جراحی قلب، پس از حدود 11 سال فعالیت، بیش از دو هزار و 500 عمل جراحی قلب باز در آن انجام شده است.

عمل جراحی موفقیت‌آمیز شجاع خلیل‌زادهجراحی محمد کاسبی در بیمارستان/ تمام پیشنهاد‌اتی که به بازیگر خوش‌رکاب شده استاجرای آزمایشی طرح نظام مراقبت در صندوق برای جراحی آب مروارید چشم بازنشستگان

رئیس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان کاشان تاکید کرد: این بخش آماده خدمت‌رسانی به بیماران شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز ، بادرود، اردستان و دلیجان و سایر استان‌های همجوار می‌شود.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جراحی قلب عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748238

دیگر خبرها

  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران