Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نزاسا، در تداوم خدمات بی منت نیروی زمینی سپاه و مسؤولان سپاه یک باب نانوایی در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد.

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه خدمات بی منت همواره سرلوحه اقدامات سبزپوشان نظام است، بیان کرد: در راستای ارائه خدمات محرومیت زدایی و اشتغالزایی یک باب نانوایی به متراژ 90 متر مربع در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر جعفری هدف از ایجاد این نانوایی را پخت و توزیع رایگان نان توسط پایگاه‌های بسیج و توزیع در حاشیه شهر جهت رفاه حال عمومی حاشیه نشینان شهر عنوان کرد.

وی اضافه کرد: آرد این نانوایی به صورت رایگان توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی تامین می شود.

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: با راه‌اندازی این نانوایی زمینه اشتغال برای هشت نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شد.

به گفته معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، یک میلیارد هزینه صرف راه اندازی این نانوایی شد که ۵۰۰ میلیون به همت قرارگاه قدس و ۵۰۰ میلیون تومان با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان پرداخت شد.

بهره برداری از 625 واحد مسکونی در سیستان وبلوچستان

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: با مشارکت قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه و کمیته امداد بیش از 625 واحد مسکونی در سطح سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید که برای ساخت این تعداد مسکن چهل میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

این مسؤول افزود:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه تامین مسکن محرومین خدمات بسیار خوبی در استان سیستان و بلوچستان داشته است.

وی بیان کرد: تاکنون بالغ بر دو هزار و ۹۲۱ مسکن محرومین با اعتبار ۹۷ میلیارد تومان توسط سپاه ساخته شده که از این تعداد مسکن یک هزار و ۵۰۶ متعلق به مددجویان کمیته امداد بوده که در فاز اول به بهره برداری رسیده است و 625 واحد دیگر در فاز دوم به بهره برداری رسید.

تلاش برای آبرسانی به  ۱۷۵۱ روستا سیستان و بلوچستان

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: به همت  قرارگاه قدس و با همکاری آبفا و استانداری سیستان و بلوچستان آبرسانی به  ۱۷۵۱ روستا در دستور کار قرار گرفته است که هم اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه از امسال کار اجرایی شروع و تجهیز کارگاه‌ها انجام شد، گفت: 1751 روستا در سیستان و بلوچستان تنش آبی دارند به دنبال این وضعیت کم آبی برخی اوقات کودکان در هوتگ ها غرق میشوند و برخی از مردم نیز به وسیله ظروف و دبه و بطری آب مورد نیاز را جا به جا می کنند.

این مسؤول بیان کرد: طرح آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان در سه فاز برنامه‌ریزی شده است، هزار و ۵۵۱ کیلومتر مربع خط آب و شبکه انتقال واصلاح خطوط و ایجاد مخازن پمپاژ داریم.

وی گفت: در مجموع این طرح جامع و کاملی است  که نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت اجرای آن است.

معاونت محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سطح کلان و در استان قرارگاه قدس، استانداری و آبفا مسؤولیت اجرای این طرح آبرسانی را بر عهده دارند و یکی از ۱۷ کارگاه تجهیز شده منزل آب است.

این پروژه ها و اقدامات از جمله ده‌ها پروژه بزرگ مردمیاری قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که به صورت مستمر و به مناسبت های مختلف اجرایی می شود

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محرومیت زدایی قرارگاه قدس سیستان و بلوچستان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: یکی از موضوعات محرومیت‌زدایی، آب است که تحت قرارگاه امام حسن مجتبی در کشور مشغول به فعالیت است و سه شهرستان سمیرم، نایین و فریدونشهر درگیر مسئله آب هستند که بسیج سازندگی به هر سه شهرستان وارد شد که آب را تصفیه کرده و به دست مردم رسانده است.

سرهنگ حسن عجمی افزود: در نایین تا کنون ۴۰ روستا از آب شرب سالم با کمک بسیج سازندگی برخوردار شدند.

او با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در مسکن محرومان گفت: گروه‌های جهادی در سطح استان خانه‌های محرومین را شناسایی کرده و آن چه در توان دارند برای اتمام مسکن محرومین به کار می‌گیرند.

سرهنگ عجمی با اشاره به بهسازی کانال آب، ساخت استخر و ذخیره آب، آبیاری کشاورزی برای کمک به کشاورزان، عنوان کرد: یک طرحی بسیج سازندگی با حمایت‌های حوزه‌های دانش‌آموزی و دارای کل دانش‌آموزی در استان با عنوان طرح شهید عجمیان را آغاز کردند که به ۵۵۰ مدرسه کمک‌هایی برای آماده‌سازی انجام شد.


رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان عنوان کرد: ۴ هزار و ۴۰۰ تن قیر وارد استان برای اسفالت جاده بین مزارع و بین روستا‌ها شد؛ یکی از این راه‌های بین مزارع؛ منطقه پرزان بود که خودرو وارد این مزارع برای جمع‌آوری محصول نمی‌شد، اما هم اکنون با اسفالت شدن این مسیر، این مزارع مشغول به فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد