Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رستگاری گفت: سه دوره با موضوعات «سبک زندگی منتظرانه»، «دوره آخرالزمان، تهدید‌ها و فرصت‌ها» و «مهدویت، انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب» مدنظر است که در حال حاضر یکی از این دوره‌ها برای کارمندان دولت برگزار می‌شود.

به گفته‌ی او دور‌ه هایی با عنوان «حکومت مهدوی و وظایف منتظران» برای کارمندان دولت از قبل تعریف شده و تعدادی از کارمندان ادارات در این دوره شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: در صدد تصویب کد جدید موضوعی برای دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان دولت استان هستیم.

مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) استان درادامه گفت: با توجه به وضعیت فرهنگی جامعه و تلاش‌های دشمن برای به انحراف کشیدن ذهن و اعتقادات مردم باید با روش‌های نرم و غیرمستقیم باور‌ها و اعتقادات را به مردم منتقل کرد.

معاون توسعه استانداری یزد نیز گفت: آموزش کارمندان دولت نظام‌مند شده و هر دوره کد مصوب دارد، اما بعضی دوره‌های خاص با پیشنهاد نهاد مربوطه و اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.

این موضوع در جلسه مشترک مسئولین بنیاد حضرت مهدی موعود (عج)، ستاد اقامه نماز و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در محل ستاد اقامه نماز استان مطرح شد.

جلال عرب خردمند می‌گوید: زمینه آموزش در دستگاه‌ها فراهم شده و شرکت در این دوره‌ها نیز در ارزیابی دستگاه‌ها لحاظ می‌شود و در این ارزیابی مباحث مهدویت نیز گنجانده شده‌‎است.

به گفته‌ی او تا به حال دوره‌ها اکثرا به صورت مجازی برگزار شده‌است، اما می‌توانیم تمهیدات لازم برای برگزاری دوره‌ها به صورت حضوری را مهیا کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارمندان دولت دوره آموزشی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی طرح ارتقا قاریان استان یزد با تدریس استاد علی‌اکبر کاظمی و حمایت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آغاز شد.
 
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی ارتقا قاریان در حوزه آموزش‌های تخصصی رقم می‌خورد گفت: این دوره امسال ویژه قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اضافه کرد: این دوره با حضور ۱۵ نفر از قاریان جوان و برجسته سراسر استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: این دوره با هدف آماده‌سازی بیشتر این قاریان جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین