Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:54:44 GMT

بخش مراقبت‌های ویژه قلبی در بیمارستان فاروج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۰۵۷۵

بخش مراقبت‌های ویژه قلبی در بیمارستان فاروج افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد پورنقی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه قلبی بیمارستان‌های فاروج، اظهار کرد: مردم، مسئولان و سمن‌ها سه ضلع مثلث همبستگی در حوزه سلامت هستند که در کنار یک دیگر می‌توانند اهداف این حوزه را پیش ببرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه مراقبت‌های ویژه قلبی (ccu) یکی از حیاتی‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های حرفه‌ای بیمارستان محسوب می‌شود، گفت: افتتاح این بخش در بیمارستان شهدای فاروج یکی از اتفاقات خوب شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مهم‌ترین عوامل بروز بیماری‌های قلبی و عروقی تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و مرحله پیشگیری از بروز عوامل بیماری، می‌توان هزینه‌های بخش درمان را کاهش داد.

پورنقی گفت: بخش مراقبت‌های ویژه قلبی در بیمارستان فاروج با دو تخت ccu، یک تخت اکسترا و دو تخت post ccu با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال تجهیز و راه‌اندازی شده که ۱۰ میلیارد ریال آن با کمک خیران تأمین شده است.

کد خبر 5503872

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بجنورد فاروج بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت ابادان شهادت امام صادق ع احتکار خراسان رضوی شیراز مراقبت های ویژه قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما با حضور معاون وزیر بهداشت ، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودرمانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.

در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی افتتاح شد.

برخی از این طرح ها با مشارکت خیران تکمیل شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال

معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه یکی از اهداف وزارت بهداشت این است که بیماران در استان‌های خود درمان شوند و کمتر به استان‌های اطراف مراجعه کنند، گفت: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در این راستا در حال انجام است.

به گفته دکتر سعید کریمی بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می شود.

وی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم‌ روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می شود. 

معاون وزیر بهداشت این را هم گفت در حال حاضر علاوه بر اینکه پزشک از بدنه دولتی خارج نشده بلکه ۱۸۰۰ پزشک متخصص نیز به بدنه دانشگاه های علوم پزشکی افزوده شده است.

دیگر خبرها

  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی