Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@16:14:11 GMT

اینتر امیدوار به جذب دیبالا

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۰۶۴۵

اینتر امیدوار به جذب دیبالا

با تمام شدن قرارداد ستاره آرژانتینی با یوونتوس، اینتر تنها مشتری ایتالیایی او نیست و باشگاه رم نیز به جذب وی علاقه دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پس از جدا شدن راه پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی از تیم یوونتوس، اینتر میلان به جذب این بازیکن علاقه زیادی نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر اعتراف کرده که حضور دیبالا در اینتر می‌تواند کمک شایانی به این تیم کند و او امیدوار است که ستاره آرژانتینی نیز این باشگاه را به عنوان مقصد بعدی خود در سری آ ایتالیا انتخاب کند.

قرارداد دیبالا روز ۳۰ ژوئن با یوونتوس به پایان می‌رسد و تبدیل به بازیکن آزاد می‌شود. جذب رایگان این بازیکن باعث شده تا باشگاه اینتر علاقه زیادی به جذب وی نشان دهد و برای به خدمت گرفتن او تلاش زیادی کند. البته اینتر تنها مشتری ایتالیایی دیبالا نیست و باشگاه رم نیز به جذب او علاقه دارد.

ماروتا روز دوشنبه علناً اعتراف کرد که قهرمان کوپا ایتالیا مشتاق جذب این مهاجم هستند. او در یک مراسم خیریه گفت: نمی‌دانم دیبالا فصل آینده کجا بازی خواهد کرد. امیدواریم که او برای ما بازی کند. ما نگران نیستیم و نباید عجولانه کاری انجام دهیم. برای انجام برخی کارها به خلاقیت و شجاعت نیاز دارید. واضح است که هسته اصلی تیم باقی خواهد ماند. ما اینتر هستیم و همیشه می‌خواهیم برای بزرگ‌ترین اهداف خودمان را به چالش بکشیم.

باشگاه اینتر طی روزهای اخیر یکی از ستاره‌های اصلی خود یعنی ایوان پریشیچ را نیز از دست داد. این بازیکن کروات راهی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس شد تا با آنتونیو کنته کار کند. ماروتا در این باره گفت: باعث ناراحتی است که پریشیچ لیگ برتر را انتخاب کرد. نمی‌توانستیم پیشنهاد بهتری به او بدهیم. در اینجا آینده متفاوتی نسبت به تاتنهام برای او رقم می‌خورد و در کمال احترام، این بازیکن راهش را از ما جدا کرد. جانشین مناسب پریشیچ را پیدا خواهیم کرد و در هر صورت، رابین گوسنس را داریم که بازیکن خوبی است و اعتماد کادر فنی را نیز جلب کرده است.

پس از کسب عنوان قهرمانی لالیگا در فصل گذشته، مشکلات مالی باعث شد اینتر اجازه جدایی اشرف حکیمی و روملو لوکاکو را به عنوان دو مهره کلیدی خود صادر کند. هواداران این باشگاه نگران هستند که اینتر مجبور به انجام اقدامات مشابهی در تابستان پیش رو شود و دوباره چند تن از مهره‌های تأثیرگذار خود را از دست بدهد.

کد خبر 578890

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دیبالا پائولو دیبالا دیبالا در یوونتوس پائولو دیبالا بازیکن اینتر میلان نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دنزل دومفرایس، ستاره هلندی اینتر و تئو ‏هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، در دربی دلامادونینای اخیر با هم به ‏شدت درگیر شدند و به نظر می‌رسد دعوای این دو بازیکن به این ‏زودی‌ها به پایان نخواهد رسید. ‏

در جریان دربی میلان که شش روز پیش برگزار شد و با پیروزی 2-1 ‏اینتر به پایان رسید، درگیری شدیدی بین هرناندز و دامفریس اتفاق ‏افتاد. تئو از ستاره هلندی اینتر به قدری عصبانی بود که یقه او را ‏گرفته و حاضر نبود رهایش کند. درگیری‌ای که به اخراج هر دو بازیکن ‏منجر شد. ‏

در جشن قهرمانی اینتر بعد از فتح اسکودتو مشخص شد که ‏دامفریس درگیری با هرناندز را فراموش نکرده است. ‏

دامفریس در حال جشن قهرمانی با دیگر بازیکنان اینتر بود که متوجه ‏شد یک هوادار بنری را روی سکوها باز کرده که به ماجرای درگیری او و ‏ستاره میلان مربوط می‌شود.‏

در این بنر از میمی معروف که به بازی کامپیوتری جی‌تی‌ای برمی‌گردد ‏استفاده شده است. در نقاشی روی بنر دامفریس در حالی دیده ‏می‌شود که قلاده تئو هرناندز که به صورت یک سگ تصویر شده را در ‏دست دارد.

این حرکت دامفریس مسلما خشم تئو هرناندز را شعله‌ور خواهد ‏کرد. با اینکه این دو بازیکن به این زودی در قالب تیم‌های باشگاهی به ‏مصاف هم نخواهند رفت اما به زودی این احتمال وجود دارد که در ‏یورو 2024 و در صورت مصاف هلند و فرانسه مقابل هم قرار بگیرند. ‏بدون شک در آن مسابقه بار دیگر شاهد تنش بین دامفریس و ‏هرناندز خواهیم بود. ‏

دیگر خبرها

  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر