Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@06:02:48 GMT

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت افتاد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۱۱۳۲

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت افتاد؟

با عزل مهرداد سراجی، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت افتاد اما دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت که تا مجمع انتخاباتی به جای سراجی یک سرپرست منصوب می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، پس از رای گیری در مجمع فدراسیون فوتبال برای عزل مهرداد سراجی، در نهایت سراجی از سمت خود عزل شد و نمی‌تواند در هیات رئیسه فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عزل سراجی از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، تعداد اعضای این هیات به ۷ نفر رسید و با توجه به اساس‌نامه فدراسیون فوتبال، جلسات هیات رئیسه رسمیت نخواهد داشت اما کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مجمع فدراسیون یک تذکر مهم داد و گفت: هیات رئیسه از رسمیت نیفتاده است و یک نفر به جای سراجی به عنوان سرپرست جایگزین می‌شود و با تمام قوا به فعالیت خود ادامه می دهد.

او گفت: اساسنامه این اجازه را می دهد تا برگزاری انتخابات، برای یک پست خالی، سرپرست انتخاب شود.

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید تا ۸ شهریور صبر کند تا مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار شود تا تکلیف پست‌های خالی روشن شود. در مجمع انتخاباتی تکلیف پست‌های رییس، نایب رئیس اول و دوم و نماینده باشگاه‌ها مشخص خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: هیات رییسه فدراسیون فوتبال ، مهرداد سراجی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هیات رییسه فدراسیون فوتبال مهرداد سراجی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند