Web Analytics Made Easy - Statcounter

Sniper Elite 5 در اولین هفته انتشار به صدر جدول رسید.

طبق روال هر هفته، جدول پرفروش ترین بازی های هفته بریتانیا منتشر شد و بازی Sniper Elite 5 در اولین هفته انتشار توانست با فروش بسیار خوبی که داشت در صدر جدول قرار بگیرد.

البته آمار فروش  زمان عرضه بازی Sniper Elite 5 نسبت به Sniper Elite 4 حدود 64 درصد افت داشته است اما با این حال این بازی توانست به عنوان پرفروش ترین بازی این هفته بریتانیا در جدول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین فروش این بازی نیز بر روی پلی استیشن بوده است. صدرنشین هفته گذشته نیز در رده دوم قرار گرفت و بازی Nintendo Switch Sports که چند هفته در صدر جدول قرار داشت، این هفته در رتبه سوم قرار گرفت. جدول 10 بازی پرفروش این هفته را مشاهده می کنید.

هفته گذشته هفته جاری عنوان   1 Sniper Elite 5 1 2 Horizon Forbidden West 2 3 Nintendo Switch Sports 3 4 Lego Star Wars: The Skywalker Saga 10 5 Gran Turismo 7 5 6 FIFA 22 4 7 Mario Kart 8: Deluxe 5 8 Pokémon Legends: Arceus 6 9 Minecraft (Switch Edition) 9 10 Animal Crossing: New Horizons

اخبار داغ 

پیام قلعه نویی پس از قهرمانی استقلال: هیچکس نمی‌ تواند استقلال را از من بگیرد بغض و اشک فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی استقلال / فیلم هواداران اتلتیکو مادرید پلاک افتخار تیبو کورتوا را تخریب کردند! ملاقات کریم بنزما و کیلیان ام باپه در اردوی تیم ملی فرانسه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد