Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال وجود هرگونه دودستگی در بین اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احمدرضا براتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال که اجازه عزل ارکان فدراسیون را به هیئت رئیسه و مجمع این فدراسیون می‌دهد، گفت: این مسئله ظرفیت مطالبه‌گری و پرسشگری مجمع را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اصل قضیه اعتراضی ندارم، چون خودم نویسنده اساسنامه هستم.

وی ادامه داد: اصل قضیه صد درصد موردتأیید بوده و دموکراسی همین است. قرار نیست که اعضای مجمع تعدادی را انتخاب کنند و این افراد چهار سال خودمختار فعالیت کنند و به کسی پاسخگو نباشند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که در جلسه مجمع نسبت به عزل خود و سه عضو دیگر هیئت رئیسه معترض بود و آن را خلاف اساسنامه می‌دانست، خاطر نشان کرد: هر اقدامی مستلزم رعایت یک فرایند و الزاماتی است که با رعایت آنها، هر تصمیمی اتخاذ شود، قابل دفاع خواهد بود. ما در طول این فرایند باید همه جوانب را رعایت کنیم. پرسش‌هایی هم شد که من به احترام اعضای مجمع و رفع ابهام، پاسخ دادم و از اعضای مجمع هم تشکر می‌کنم.

براتی درباره اینکه پیشنهاد عزل چهار عضو هیئت رئیسه از سوی چه کسی بود و به نظر می‌رسد اکنون هیئت رئیسه فدراسیون دو دسته شده است. با این روند مجمع 8 شهریور ماه هم به این ترتیب با مشکل همراه خواهد شد، اظهار داشت: از نظر من دو دستگی نیست و پیشنهاد عزل از سوی چند نفر از اعضای مجمع بود. هیئت رئیسه پیشنهاد عزل نداده بود. سقف و کف پیشنهاد برای عزل وجود ندارد، اما پیشنهاددهنده این عزل 13 نفر بودند که تعدادی درخواست خود را پس گرفتند، اما چون در دستورجلسه بود، این مسئله بررسی شد.

وی در مجمع تذکری هم به زبان انگلیسی به نمایندگان فیفا و AFC داد که سوژه پرسش خبرنگاران شد و در مورد‌ آن گفت: نکته من این بود که در ارائه هر چیزی، ظرفیت‌های قانونی رعایت شود. مسئله تخصصی بود و اعتراض من حقوقی بود که لازمه آن به زبان تخصصی حقوقی گفته شود. حالا دوستان معتقد بودند چون زبان رسمی مجمع فارسی است، باید فارسی گفته شود. من هم گفتم فارسی را گفته‌ام و خودم هم انگلیسی را می‌گویم که اعتراض کردند و ادامه ندادم.

عضو حقوقی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره رسمیت داشتن هیئت رئیسه بدون مهرداد سراجی و اینکه کامرانی‌فر گفته است هیئت رئیسه رسمیت دارد، اظهار داشت:  اجازه بدهید به صورت دقیق بررسی شود و بعد اظهارنظر کنیم. آقای کامرانی‌فر خودش باید درباره اظهاراتش صحبت کند و من تا مطالعه نکنم، چیزی نمی‌گویم.

براتی درباره اینکه اعلام شد برای ادامه فعالیت هیئت رئیسه فدراسیون یک نفر جایگزین مهرداد سراجی شود، چرا که شهره موسوی هم به دلیل دستگیری حضور ندارد، خاطرنشان کرد: آخرین جلسه ما، علیرغم دعوت و اطلاع قبلی آقای ماجدی نبود و گویا برای جلسه‌ای به کویت رفته بود. یکسری اتفاقات گریزناپذیر است و شاید برای برخی کسالتی به وجود بیاید و یکسری کارها دست خود آدم نیست. مسئله‌ای که وجود دارد، مجمع آتی انتخاباتی باید در اسرع وقت برگزار شود و رئیس و نواب رئیس انتخاب شوند تا از این مسئله جلوگیری شود. ما تلاش می‌کنیم این وضعیت تکرار نشود.

واکنش سراجی به عزل از هیئت رئیسه فوتبال؛ خداحافظ فوتبال پاک!عزل قطعی عزیزی خادم و ادامه فعالیت ماجدی تا 8 شهریور/ سراجی رأی اعتماد نگرفت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عضو هیئت رئیسه اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند