Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:12:52 GMT

سارق گاردریل‌های شهرداری دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۱۶۷۵

سارق گاردریل‌های شهرداری دستگیر شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازداشت سارق گاردریل‌های شهرداری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار محمدحسین حمیدی با اعلام خبر بازداشت سارق گاردیل‌های شهرداری، در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت 23 شب گذشته در مسیر بزرگراه شهید بابایی، تیم منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ متوجه سرقت گاردریل‌های این بزرگراه توسط سارقی می‌شوند که با سرعت عمل این تیم، سارق دستگیر و به عوامل کلانتری تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران، به کشف مواد مخدر، موتورسیکلت‌ها و خودروهای سرقتی در سطح معابر نیز اشاره کرد و افزود: با نگاه ویژه و حمایت و پشتیانی صورت گرفته از تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در مأموریت‌ها و در رصدهای شبانه‌روزی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح معابر پایتخت خودروها و موتورسیکلت‌های سرقتی نیز کشف شده و به دست صاحبانشان می‌رسد که آمار روزانه این کشفیات حکایت از تسلط و دقت عمل تیم‌های راهور در این دست جرائم و دستگیری سارقان دارد.

وی تصریح کرد: قابل ذکر است در مواردی نیز پلیس راهور با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح این سارقان را زمین‌گیر کرده و تحویل کلانتری و مراجع ذی‌ربط داده است.

سرقت گوشی موبایل به قیمت جان سارق تمام شدسارق مسلح "خیابان‌های شرق تهران" به دار مجازات آویخته شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهور کشفیات پلیس پلیس 110 پلیس راهور کشفیات پلیس پلیس 110 پلیس پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است