Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا صادق خلیلیان سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ۲ روز نخست حادثه متروپل، به دلیل حضور خانواده‌های جانباختگان و مردم در محل حادثه آواربردرای کُند پیش رفت و از سوی دیگر به دلیل ناپایدار بودن بخش باقی مانده سازه نمی‌توانستیم دقت و احتیاط را فدای سرعت کنیم.

وی اظهار داشت:پس از چند روز آواربرداری و مقاوم سازی بخشی از باقی مانده سازه عملیات شتاب بیشتری یافته است و اکنون بیشتر ماشین آلات‌ سنگین عملیات آواربرداری را انجام می‌دهند و با ورود آنها احتمال خطر ریزش آور بروی گروه‌های امدادی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان افزود:در مرحله کنونی فن آوری و دستگاه ها حرف اول را می‌زنند و شرکت‌های مختلف منطقه و قرارگاه خاتم الانبیا با آوردن ماشین آلات فوق سنگین و تجهیزات  از چهار جبهه عملیات را دنبال می کنند.

استاندار خوزستان گفت: در ضلع جلوی سازه به زیرزمین برج متروپل دسترسی پیدا کرده و بامداد امروز چهار پیکر از زیر آوار خارج شد.

وی افزود: کار با قدرت در حال دنبال شدن است و تقسیم کار مناسبی بین گروه ها شکل گرفته تا این عملیات در کمترین زمان ممکن پایان یابد.

استاندار خوزستان گفت: همه قدرت ملی و استانی در آبادان پای کار هستند تا مابقی پیکر جانباختگان از زیر آوار خارج و عملیات آواربرداری انجام شود.

خلیلیان گفت: تمرکز فعلی بر یافتن پیکرهای احتمالی افراد زیر آوار مانده است و گروه‌ها تا یافتن آخرین جسد تلاش خود را خواهند کرد.

وی با بیان اینکه  تلاش بر این است تا عملیات جستجوی اجساد احتمالی تا فردا به پایان برسد افزود:در صورت اتمام عملیات جست و جوی جانباختگان وارد فاز جدیدی از عملیات آواربرداری خواهیم شد.

استاندار خوزستان گفت: چند تیم کارشناسی نظر داده اند که امکان سرپا نگه داشتن مابقی سازه متروپل وجود ندارد و احتمالا مابقی سازه از طبقات بالا تخریب خواهد شد.

به گزارش ایرنا بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد جاری ریزش کرد و تاکنون ۳۴ جسد از زیر آوار خارج شده است.

با گذشت ۹ روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه روزی نیروهای امدادی ادامه دارد.

برچسب‌ها ساختمان متروپل آبادان استانداری خوزستان خوزستان آبادان پروندهٔ خبری حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساختمان متروپل آبادان استانداری خوزستان خوزستان ساختمان متروپل آبادان استانداری خوزستان خوزستان آبادان عملیات آواربرداری استاندار خوزستان زیر آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • هشدار تندباد و گرد و خاک برای خوزستان