Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-اولین مسابقه کتابخوانی «شب‌های بی‌ستاره» با رویکرد تقویت استعداد‌های نوجوانان علاقه مند به نویسندگی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری اعلام کرد؛ اولین مسابقه کتابخوانی «شب‌های بی‌ستاره» با رویکرد تقویت استعداد‌های نوجوانان علاقه مند به نویسندگی به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و موسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقمندان به شرکت در این مسابقه از تاریخ 8 تا 18 خرداد ماه فرصت دارند با ارائه آثار خود در این مسابقه شرکت کنند.
شرکت در این مسابقه ویژه دختران نوجوان تا 18 سال است.
کتاب «شب‌های بی‌ستاره» نوشته سرکار خانم مرضیه نفری از رمان‌های جذاب حوزه نوجوانان به شمار می‌رود.
علاقه مندان برای شرکت در مسابقه یکی از شخصیت‌های کتاب را انتخاب کنند و و داستان خود را بر اساسا آن در حداقل 1000 کلمه بنویسند و ارسال کنند.
آثار را به ایمیل artteen.ir@gmail.com و یا به شماره 09397105553 از طریق فضای مجازی (واتساب) ارسال شود.
اختتامیه این مسابقه همزمان با میلاد امام رضا (علیه السلام) و پایان دهه کرامت با حضور نویسنده کتاب برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید

جواد افهمی از انتشار کتاب تازه خود با عنوان «دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. - اخبار فرهنگی -

جواد افهمی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌  از انتشار رمان تازه خود با عنوان« دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:  این رمان از سوی انتشارات خط مقدم منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: این رمان در موضوع محور مقاومت نوشته شده و به جنگ داخلی سوریه و ماجرای معترضان و  سلاح به دستان در سال‌های 2012 تا 2013 در سوریه می‌پردازد. در حقیقت دوره تاریخی قبل از حضور داعش و ابتدای شروع ناآرامی‌‌ها و شلوغی‌های سوریه.

افرایش 110 درصدی قیمت کتاب در آستانه نمایشگاه

 افهمی افزود: رمان برگرفته از یک رخداد واقعی است که برای روستائیانی در حوالی فوعه اتفاق افتاده است،‌ روایت گروگانگیری زنان یک روستای شیعه‌نشین است که در یک اتوبوس در حال حرکت به نقطه‌ای دیگر هستند.

وی ادامه داد: گفت‌وگوها و تحقیقات درباره این واقعه در سفری که در سال‌های گذشته به سوریه داشتم،‌ انجام شد و نتیجه این گفت‌وگوها و تحقیقات دو کتاب «بادهای سرکش هندوکش» و «دختران قبیله جنگ» شد. اولی پیشتر منتشر شد و دومی نیز در راه انتشار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد