Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،  وزارت دفاع آمریکا به تازگی با انتشار گزارشی اعلام کرد خودکشی در میان نظامیان آمریکایی به بالاترین رقم از سال ۱۹۳۸ رسیده است و بیشتر کسانی که دست به خودکشی زده اند، زن بوده اند.

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی در این باره نوشت: خودکشی از زمان حملات یازده سپتامبر، اصلی ترین عامل مرگ و میر در میان نظامیان آمریکایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۳۰ هزار نیروی نظامی آمریکایی در دوره ای که حدود ۷ هزار عضو نظامی این کشور در رزمایش های رزمی یا آموزشی جان خود را از دست داده اند، بر اثر خودکشی جان باخته اند.

طبق آمار منتشر شده وزارت دفاع آمریکا، در سال ۲۰۲۰ آمار خودکشی نظامیان به ۷ درصد رسید که بیش از رقم ۴ درصدی یک دهه قبل تر بود. تقریبا یک نفر از هر ۶ نظامی خودکشی کرده، زن هستند.

ماه گذشته، سه ملوان در ناو «یو اس اس جورج واشنگتن» نیروی دریایی آمریکا در کمتر از یک هفته خودکشی کردند که یکی از آنها زن بود.

«ملیسا دیچتر» دانشیار دانشکده مددکاری در دانشگاه تمپل که سال جاری گزارشی در مورد خودکشی زنان در ارتش آمریکا را منتشر کرد، گفت: زنانی که در ارتش در موقعیت های تحت سلطه مردان قرار می گیرند، می آموزند که قوی باشند.

دیچتر دریافت وقتی کهنه سربازان زن تلاش می کنند در جهان غیرنظامی حمایت پیدا کنند، داستان جنگ و اجساد و بمب ها، رشته های الفت و محبت به وجود نمی آورد.

وی بیش از یک میلیون تماس تلفنی ناشناس به خط بحران کهنه سربازان را بررسی کرد و به این نتیجه رسید که تقریبا ۵۳ درصد از زنانی که با این خط تماس گرفته بودند، در معرض خطر خودکشی بودند در حالی که این رقم در میان مردان ۴۱ درصد بود.

دیچتر به یک نکته مهم پی برد، در حالی که مردان با احتمال بیشتری با سومصرف مواد مخدر و اعتیاد دست به گریبان بودند، زنان بیشتری به دلیل خشونت جنسی تماس گرفته بودند.

این موردی بود که در نهایت «تانیکی ریچارد» را به خودکشی وا داشت، ترومای جنگ و تجاوز جنسی که او هرگز گزارش نکرده بود.

ریچارد زنده ماند و پس از مراجعه به مشاور دریافت کابوس های شبانه اش تنها به خاطر آن شبی در عراق نبود که بالگردش هدف آتش قرار گرفت.

زنان در ارتش آمریکا به قدری با اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) و انزوا دست و پنجه نرم می کنند که این مورد مخفف نظامی خاص خود موسوم به ضربه روحی جنسی نظامی (MST) را داراست.

این یک شکل منحصر به فرد سواستفاده است. این مورد شبیه به حمله از سوی یک غریبه یا فردی شرور نیست. قرار است هم رزمان شما حامی شما در نبرد باشند. تصور کنید چه خطر و ناامنی برای هر نظامی وجود دارد زمانی که احساس می کند هدف حمله هم رزم خود قرار گرفته است. این یک موضوع رایج در میان زنانی است که درخواست کمک می کنند.

/انتهای پیام



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، حامد عبدالحسینی قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس راجع به تظاهرات پرشور دانشجویان دانشگاه های سراسر دنیا، گفت: مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای آمریکا و اروپا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند.
وی افزود: در روزهای گذشته در دانشگاه‌های معروف آمریکا از جمله کلمبیا، آستین و هاروارد اعتراضات و تجمعات گسترده‌ای شکل گرفت که با ورود نیروهای نظامی دانشجویان زیادی دستگیر و سرکوب شدند.
عبدالحسینی ادامه داد: این دانشجویان تنها خواستار پایان وحشی‌گری و نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند و حق آن ها این برخورد وحشی گرانه نیست.
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: در برخی از دانشگاه‌ها اعضای هیئت‌های علمی و کارمندان نیز به جمع دانشجویان پیوسته‌اند و باید از این قشر نیز حمایت جدی شود.
نهادهای بین المللی مقابل این سرکوب‌های وحشی گرانه بایستند
عضو شورای مرکزی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: آمارهای اعلامی نشان می دهد تعداد دانشجویان دستگیر شده بسیار بالا بوده و دولت مردان آمریکایی از گسترش این اعتراضات در داخل و خارج آمریکا ابراز نگرانی می کنند. 
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی گفت: از نهادهای بین المللی درخواست می کنیم مقابل این سرکوب های وحشی گرانه بایستد و اجازه ندهد دانشجویان صرفا به خاطر ابراز عقیده شان دستگیر شوند.

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم