Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@00:52:40 GMT

ضرورت تبیین اندیشه امام خمینی (ره) برای جوانان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۲۳۲۶

ضرورت تبیین اندیشه امام خمینی (ره) برای جوانان

کمیته بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار تا در این نشست از حضور یکی از مسئولان قوا و خدام حرم امام رضا (ع) در استان خبر داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس حجت الاسلام والمسلمین خاضع در  نشست بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد،  گفت: در آستانه سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی ره هستیم، ایشان شخصیتی جامع بودند، نیاز است اندیشه های حضرت امام تبیین شود، امام نباید به صورت تک بعدی به جوانان و نسل جوان تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: امام و مکتب امام را آنگونه که باید ، باید معرفی کنیم، ایشان به قدرت های استکبار بی اعتماد بودند، حضرت امام به اراده ونیروی مردم اعتقاد داشت، برای  استقلال و عزت ملی اهتمام جدی داشت، بر وحدت ملی و حفظ انسجام ملی تاکید داشتند .

وی افزود: برای جلوگیری از  تحریف اصول فکری امام و مکتب ایشان  باید به درستی تبیین شود، رهبر معظم انقلاب نیز جهاد تبیین مطرح کرده است بنابراین روشنگری در زمینه های مختلف لازم و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین خاضع گفت: ۱۴ خرداد تنها بزرگداشت یک شخص نیست بلکه بزرگداشت انقلاب اسلامی و بزرگداشت یک مکتب است، نیاز است این مکتب و راه برای نسل جدید تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ابراز داشت: در مراسم ارتحال امام‌خمینی ره باید همراه با وحدت، انسجام، و یکدلی در جامعه باشد و باید با شکوه و با عظمت برگزار شود.

وی گفت: امسال اعزام به تهران را نخواهیم داشت و برای برگزاری  با شکوه مراسم باید تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاضع گفت: بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی  روز شنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۰ در مصلی امام خمینی ره برگزار می شود، سخنران مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین  میر احمد عمادی است.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست های مختلف بصیرتی،  فضاسازی و تبلیغات شهری،  و برگزاری مسابقات مختلف مجازی از برنامه هایی است که به مناسبت این روز در استان برگزار می شود.

ستار هدایت خواه نیز در این نشست گفت: بازخوانی اندیشه امام در مسائل مختلف یکی از کارهای ضروری است که باید انجام شود، باید از همه ظرفیت های رسانه ای در این راستا استفاده شود و کار نیز تداوم داشته باشد.

نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نیاز است جوانان با اندیشه امام آشنا و فهم و باور آن را پیدا کنند  در این زمینه باید کار شود و از این فرصت ها نیز استفاده کنیم.

هدایت خواه افزود: این ایام با دهه کرامت تقارن دارد، چند سالی جشن های زیر سایه خورشید در استان بر گزار می شود  همزمان با این دهه پرچم متبرک امام رضا توسط خدام در استان حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه حرکت سخیفی در جشنواره کن رخ داد، و به امام رضا توهین شد گفت: روز چهاردهم خدام حرم امام رضا (ع) در استان حضور پیدا می‌کنند در همه شهرستان های استان نیز سفر می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: حضرت امام شکنجه های زیادی دیدند تا انقلاب اسلامی به این جایگاه رسید ،رهبری های امام و رهبر انقلاب باعث شد تا کنون بتوانیم کشتی انقلاب اسلامی را هدایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه توانستیم در دنیا خودمان ثابت کنیم یکی از این قدرت ها اتفاقی بود که اخیرا در خلیح فارس رخ داد گفت: نیاز است در این ایام شخصیت امام تبیین شود، تولید محتوا در این خصوص بسیار مهم است که بتوانیم جوانان را با شخصیت واقعی امام آشنا کنیم.

هاشمی مهر افزود: مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که همیشه نقشه های دشمنان را نقشه بر آب می کنند، اگر مردم پای کار برای طرح مردمی سازی یارانه ها نبود قطعا نمی توانستیم موفق باشیم.

وی گفت: در این مناسبت نیز حضور مردم تاثیرگذار خواهد بود، مردم همیشه همراه کشور و انقلاب هستند، رسانه ها نیز همراهی لازم را جهت پوشش حضور گسترده مردم داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: به زودی میزبان یکی از سران قوا در استان خواهیم بود  برنامه ریزی هایی در این خصوص در حال انجام است.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین کهگیلویه و بویراحمد ارتحال امام خمینی انقلاب اسلامی تبیین شود امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • مطهری امام
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود