Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اورتون به خاطر شیوه اعتراضش به قضاوت بازی این تیم مقابل لیورپول مجبور به پرداخت یک جریمه نقدی سنگین شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال اورتون به دلیل انتقادش از داور بازی اخیر آبی‌پوشان مرسی‌ساید برابر لیورپول از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس محکوم به پرداخت 30 هزار پوند جریمه نقدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن بازی که 24 آوریل در لیگ برتر انگلیس برگزار شد و لیورپول 2 بر صفر به پیروزی رسید، لمپارد 42 ساله به شدت از عملکرد داور مسابقه ایراد گرفت و گفت که او حق تیمش را با نگرفتن یک پنالتی به سود آبی‌پوشان خورده است.

او با اشاره به صحنه برخورد جوئل ماتیپ با آنتونی گوردون در محوطه جریمه لیورپول، گفت: این یک پنالتی بود، اما در آنفیلد چنین برخوردهایی را پنالتی نمی‌گیرند. البته اگر با محمد صلاح و در محوطه ما چنین برخوردی صورت می‌گرفت، داور پنالتی اعلام می‌کرد.

دیلی‌میل: لیورپول مانه را به بایرن مونیخ خواهد فروخت

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول اورتون فرانک لمپارد لیورپول اورتون فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس

آرنه اسلوت به احتمال زیاد سرمربی فصل آینده لیورپول خواهد بود.

طرفداری | کچل‌های تخم مرغی؛ طرحی که بلیچر ریپورت برای سرمربیان بدون موی لیگ برتر منتشر کرده است.

روز گذشته بود که خبری مبنی بر قطعی شدن همکاری آرنه اسلوت با لیورپول منتشر شد. سرمربی فاینورد بارها در مصاحبه‌های خود تاکید کرده بود مایل است هدایت لیورپول را برعهده بگیرد و حالا طبق ادعای رومانو و برخی رسانه‌ها، سرمربی هلندی در فصل آینده روی نیمکت قرمزهای آنفیلد می‌نشیند.

بلیچر ریپورت در اقدامی خلاقانه، برای سه سرمربی کچل لیگ انگلیس یعنی اسلوت، تن‌هاخ و گواردیولا طرحی بامزه منتشر کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!