Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت دخانیات ایران امروز همزمان با هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت و به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات، به مدت ۸۵ دقیقه، فعالیت همه کارخانجات و ادارات خود درسطح کشور را متوقف کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران اظهار داشت: شرکت دخانیات ایران ساعت ۱۴ بعدازظهر امروز همزمان با هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت و به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات، به مدت ۸۵ دقیقه، فعالیت همه کارخانجات و ادارات خود را در سطح کشور متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما به شرکت دخانیات ایران به عنوان یک صنعت نگاه می‌کنیم و با این نگاه، نه تنها موافق گسترش مصرف سیگار در کشور نیستیم، بلکه با آن مخالفیم و تنها به دلیل ویژگی ظرفیت اشتغال‌زایی و جلوگیری خروج ارز از کشور به فعالیت آن ناگزیریم.

شیخان با اشاره به برنامه‌های خاصی که برای روز جهانی بدون دخانیات در نظر گرفته شده، تأکید کرد: متوقف کردن خط تولید محصولات دخانی در کارخانجات دخانیات کشور یک حرکت نمادین در راستای حمایت از سیاست های «جهان بدون دخانیات» است.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران بیان داشت: باوجود اینکه امروزه مصرف سیگار در جهان رواج پیدا کرده است، ما برای سالم سازی نسل آینده کشور و نیز پرهیز از هر نوع ماده دخانی برنامه های جدیدی داریم.

شیخان به همه کسانی که همزمان با روز جهانی بدون دخانیات تصمیم به ترک سیگار می‌گیرند تبریک گفت و یادآور شد: بسیاری از بیماری‌های انسان‌ها در جوامع امروزی ناشی از مصرف دخانیات است و همه نهادهای متولی باید برای سبک زندگی سالم و بدون دخانیات تلاش کنند.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: دخانیات ، هفته بدون دخانیات ، روز بدون دخانیات ، محمد شیخان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دخانیات هفته بدون دخانیات روز بدون دخانیات محمد شیخان روز جهانی بدون دخانیات شرکت دخانیات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند

به گزارش قدس آنلاین، «محمد شیاع السودانی» امروز در افتتاحیه پنجمین دور کنفرانس کار کشورهای عربی در بغداد، خواستار اقدام جامعه جهانی برای توقف جنگ علیه غزه شد.

وی گفت: این کنفرانس در شرایط دشوار و استثنایی در سطح عربی و منطقه‌ای برگزار می‌شود. به گونه‌ای که نیروهای اشغالگر به تجاوزات علیه ساکنان غزه ادامه می‌دهند و با نقض قانون بین‌المللی، آداب و رسوم جنگ و قطعنامه‌های سازمان ملل، فلسطینیان را از غذا، دارو و سکونت امن محروم کرده‌اند.

نخست‌وزیر عراق همچنین جامعه جهانی را به ایفای نقش خود برای توقف این جنگ ظالمانه و عمل به مسوولیت انسانی و اخلاقی خود بر اساس قوانین و قطعنامه‌های بین‌الملی فراخواند.

 پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه