Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری روز سه‌شنبه در جمع رییس و کارکنان دادگستری اردستان با بیان اینکه ارزش های اسلامی در تضاد با منافع استکبار است، افزود: استکبار از روش‌های مختلف از جمله حمله نظامی، ترور، جنگ نرم و اقتصادی برای تضعیف کشور استفاده کرده اما موفق نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان با پیشینه فرهنگی، مردمی انقلابی و شخصیت‌های برجسته جایگاه ویژه‌ای نه تنها در استان اصفهان بلکه در کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری اصفهان با بیان اینکه دولت به پشتوانه ملت دست به اصلاح ساختارهای اقتصادی زده است، اظهار داشت: با تاسف در این راه برخی از عامل‌های داخلی نیز کارشکنی می‌کنند.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به فعالیت حساس دستگاه قضایی و کمبود نیرو در دادگستری‌های استان اصفهان گفت: با جذب ۷۰۰ نیروی جدید، کمبود نیرو در واحد های قضایی استان تا حدی رفع خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه دستگاه قضایی مدعی عدالت است و باید پست‌های اداری اصلاح شود، افزود: ۵۷ درصد پست‌های دادگستری  استان نامناسب توزیع شده بود که با ابلاغ‌های جدید بسیاری از آنها اصلاح شده است. 

رییس کل دادگستری استان اصفهان به تعویض تجهیزات فرسوده دادگستری اردستان اشاره و اضافه کرد: در صورت تامین نیرو، برای کنترل تردد خواهران تجهیزات مورد نیاز از طریق اصفهان در نظر گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه عملکرد حوزه قضایی اردستان در بین ۲۳ حوزه قضایی از نظر ابلاغ الکترونیکی در رتبه هشتم قرار دارد، گفت: از نظر مجموع عملکرد نیز حوزه قضایی اردستان در جایگاه هشتم و دادسرای این شهرستان با عملکرد بهتر در جایگاه سوم استان اصفهان قرار دارد.

وی به ضرورت ساخت بازداشتگاه در اردستان برای نگهداری افراد در راستای فرصت دادن به آنان برای کاهش ورود به زندان اشاره کرد و افزود: قاضیان به در نظر گرفتن مجازات‌های جایگزین زندان نیز توجه داشته باشند.

اعزام به زندان در اردستان طی یک سال گذشته به صفر رسیده است

رییس دادگستری اردستان نیز گفت: در یک سال گذشته اعزام به زندان در این شهرستان به صفر رسیده است و تلاش می‌شود با صدور احکام جایگزین، ورودی زندان کاهش یابد.

علیرضا شعبانفر با بیان اینکه توهین، بیشترین پرونده‌های ورودی به دادگستری اردستان را تشکیل می‌دهد، افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در مسیر جاده ترانزیت، پرونده‌های کشفیات مواد مخدر پس از توهین در رده بعدی قرار دارد.

وی اضافه کرد: انجام دادرسی به صورت کامل الکترونیک در واحدهای مختلف این دادگستری انجام می شود.

رییس دادگستری اردستان اظهار داشت: ساختمان دادگستری این شهرستان از قدمت بالایی دارد و با کمبود فضا برای ارایه خدمات بهتر مواجهه هستیم که لازم است دراین خصوص اقدام شود.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها دادگستری سازمان امور اداری و استخدامی کشور اردستان اصفهان کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری سازمان امور اداری و استخدامی کشور اردستان دادگستری سازمان امور اداری و استخدامی کشور اردستان اصفهان کاشان دادگستری اردستان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷

معاون قضایی قوه قضاییه گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق رحیمی در نشستی که در سالن جلسات شهید سلیمانی با حضور مستشاران قضایی این معاونت تشکیل شد، درباره آمار پرونده‌های وارد شده و مختومه شده مرتبط با پرونده‌های خاص و خصوصاً تحلیل آمار مربوط به تجویز اعمال ماده ۴۷۷ ق. آ. د. ک معطوف به مباحث مطروحه در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای کل دادگستری‌ها در تاریخ ۳۰ فروردین و در حضور رئیس قوه قضاییه داشتند، گفت: حسب آمار در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که در مجموع (با لحاظ هزار و ۹۷۱ فقره پرونده موجودی ابتدای سال) به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی و اظهارنظر شده است و در نهایت با تجویز اعاده دادرسی ۵۸ درصد (هزار و ۹۲۲ فقره) پرونده واصله مخالفت و با ۴۲ درصد (هزار و ۴۰۴ فقره) آن‌ها موافقت شده است.

معاون قضایی قوه قضاییه ضمن تبیین آسیب‌های موجود، پیرامون ضرورت دقت در مطالعه پرونده‌ها، نحوه تهیه گزارش‌ها، استدلال‌های قضایی و توجه به نکاتی که قطعاً و جزماً موجب اشتباه در صدور آرا شده است مواردی را به مستشاران قضایی یادآوری و تأکید کرد: نگاه و قلم شما مهم است و جلوی آرا مخدوش را می‌گیرد. 

در بخش دوم این نشست قضایی فرهادی، معاون پارلمانی و امور مجلس وزیر دادگستری نیز حضور داشته و باتوجه به سؤال قضایی مطروحه در مورد پرونده‌هایی که وزارت دادگستری محکوم به پرداخت از بیت المال می‌شود، پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد