Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد روز سه شنبه در آیین کلنگ‌زنی طرح آبرسانی شهرستان ایذه افزود: طرح بزرگ آبرسانی به شهر دهدز و آبرسانی به روستاهای اطراف از دریاچه سد کارون ۳ با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال با حمایت دولت سیزدهم آغاز شد.

وی افزود: مدت زمان اجرایی این پروژه ۲ سال است و این طرح بر اساس افق سال ۱۴۲۵ برای پوشش ۱۸ هزار نفر جمعیت اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: طول خط انتقال پروژه آبرسانی ۱۷ کیلومتر است که با اجرای آن تامین آب با ظرفیت ۱۰۰ لیتر بر ثانیه از محل دریاچه کارون ۳ انجام می شود.

وی با اشاره به مشخصات اجرایی پروژه تصریح کرد: این پروژه با خط لوله فولادی به قطر ۳۵۰ میلیمتر و بطول ۱۷ کیلومتر و احداث چاه و آبگیر برداشت نیز اجرایی می شود.

کرمی نژاد افزود: احداث سه واحد تاسیسات مخازن و ایستگاه های تقویت فشار، خرید و اجرای تجهیزات الکترو مکانیکال و تملک حدود ۷ هزار متر مربع اراضی تاسیسات در روند اجرایی این پروژه در دستور کار است.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم طرح های آبرسانی به روستاهای خوزستان سرعت گرفته است به گونه‌ای که تا پایان سال ۱۴۰۰، یک هزار و ۱۰۱ روستای خوزستان با ظرفیت تامین آب ۲۵۳ هزار متر مربع در شبانه روز آب سالم پایدار و سالم برخوردار شد.

برچسب‌ها خوزستان اهواز دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز دولت سیزدهم خوزستان اهواز دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه مقدمات کار پروژه مسکن خبرنگاران استان فراهم شده، گفت : پیمانکاران در این زمینه مشخص شده و در حال اخذ مجوز‌های لازم هستیم.

وی افزود: مشکل کار در حال حاضر بحث تامین سهم آورده است که متاسفانه برخی خبرنگاران هنوز آن را پرداخت نکرده‌اند.

الماسی تاکید کرد: پیشروی کار به پرداخت به موقع سهم آورده بستگی دارد و انتظار داریم سهم آورده از سوی متقاضیان به موقع تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن خبرنگاران در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: تعهد ما تا مرحله سفت کاری است و این کار ظرف ۹ ماه انجام خواهد گرفت.

الماسی گفت: این پروژه بصورت واحد‌های سه طبقه حیاط دار احداث می‌شود که در هر طبقه هم دو واحد مستقر خواهد شد.

این مسئول گفت: در حال حاضر برنامه داریم تا تکمیل سهم آورده از سوی خبرنگاران، واحد‌ها را با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی واحد‌ها پیش ببریم.

الماسی در خصوص ثبت نام جدید از خبرنگاران هم گفت: سامانه مسکن ملی بصورت کشوری است و زمانی که سامانه بازگشایی شود، امکان ثبت نام وجود خواهد داشت.

پروژه ۳۰۰ واحدی شهید آوینی کرمانشاه (مسکن خبرنگاران) در انتهای شهرک امام (ره) واقع شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو