Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد از ایجاد ۲۰۰ کیلومتر آتش بر در عرصه‌های جنگلی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس حسن زاده در گفتگوی  با صبح زاگرس در خصوص آخرین اقدامات برای صیانت از جنگل ها گفت: در رابطه با اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری و مقابله با وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها، فعالیت‌های فراوانی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او با اشاره به همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این رابطه ابراز داشت: با توجه به گرمای زود رس و خشک شدن عرصه های منابع طبیعی پیشگیری از وقوع آتش در منابعی که متعلق به آیندگان است ضروری می باشد.   مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد اظهار کرد: با استفاده ازدستگاه‌های راهسازی مانند لودر، گریدر با همکاری اداره راهداری، اقدام به ایجاد ۲۰۰ کیلومترآتش بر در منطقه دلی بجک سپیدار شهرستان بویراحمد با هدف جلوگیری از گسترش آتش در مناطق جنگلی و کوه‌ها شد.   وی همچنین از اجرای این طرح در سایر نقاط حادثه خیز و مستعد آتش سوزی در مراتع و جنگل های شهرستان بویراحمد خبر داد.   تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:      
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر

مهدی قاسمی از اجرای حکم قطعیت یافته قضایی و تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری با موضوع رفع تصرف از اراضی ملی پلاک فرخشهر خبر داد و گفت: به دنبال اجرای این حکم، تصرفات غیر قانونی شامل ساخت و ساز و کاشت درخت و ایجاد استخر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در اراضی ملی پلاک فرخشهر خلع ید شد.

بیشتر بخوانید

تخریب یک ملک در خیابان عمان شهرکرد

قاسمی افزود: این اقدام با دستور معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و با حضور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و پشتیبانی ماموران کلانتری ١۵ فرخشهر صورت گرفت.

به گفته وی؛ مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و یا ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی می توانند موارد را از طریق شماره تلفن ١۵٠۴ و  سامانه ١٣٩ به صورت ٢۴ ساعته و شبانه روزی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هفت گونه گیاهی کهگیلویه و بویراحمد در خطر انقراض قرار دارند
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود