Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیض الله آذرفر گفت: با توجه به حساسیت موضوع در همه شهرستان های استان برای آبرسانی سیار پیمانکار در نظر گرفته شده و آبرسانی به صورت مستمر در حال انجام است.

او می گوید: اعتبارات ویژه نیز در راستای تنش آبی و خشکسالی تامین و در این راستا هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب آشامیدنی مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد در سفر رئیس جمهور و رئیس سازمان امور عشایر به استان تصویب شد که ۱۰ میلیارد ریال از این میزان برای اجرای طرح های مطالعاتی تامین آب پایدار مناطق عشایری تاکنون تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

به گفته آذرفر، طرح مطالعاتی تامین آب پایدار مناطق عشایری استان در  پنج نقطه آغاز شده و در صورت مثبت بودن دیدگاه کارشناسی این طرح ها  در ۶ ماه آینده عملیاتی می شود.

او می گوید: تکمیل پنج طرح تامین آب پایدار آشامیدنی مناطق عشایری در حال اجرای کهگیلویه و بویراحمد از دیگر  راهبردهای ایجاد زیرساخت های آب در  مناطق عشایری است که بخش عمده ای از اعتبار پیش بینی شده سفر رئیس جمهور برای تحقق این امر در نظر گرفته شده است.

آذرفر تامین نهاده های دامی را یکی از مشکلات اصلی عشایر استان دانست و گفت: با توجه به آزاد شدن قیمت نهادهای دامی تمهیدات لازم برای تامین به موقع نهاده مورد نیاز عشایر اندیشیده شده است.

به گفته مدیرکل امور عشایر استان،  پارسال ۱۳ هزارتن نهاده دامی و ۱۰ هزار تن کنسانتره در بین عشایر استان توزیع شد.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۲ هزار خانوار کوچرو و نیمه کوچرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد امورعشایر آبرسانی سیار کهگیلویه و بویراحمد مناطق عشایری تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از بارش باران در گچساران، کهگیلویه و باشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی کرمی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بارندگی‌ها در اغلب نقاط استان شروع شده‌است، هواشناسی برای امروز هشدار سطح نارنجی صادر کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها فردا از شدت بیشتری برخوردار است، افزود: با توجه به تعطیلات پیش‌رو و گردشگرپذیر بودن استان، همچنین آغاز کوچ عشایر هواشناسی برای استان هشدار سطح قرمز صادر کرد.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اوج بارش‌ها صبح پنج‌شنبه تا شب خواهد بود و اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم حضور در حاشیه رودخانه‌ها توصیه شده‌است، گفت: با توجه به مه غلیظ و کاهش دید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدامات برای جلوگیری از تصادفات را مدنظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی و شیلات تدابیر لازم را اتخاذ کند، تصریح کرد: این سامانه بارشی بیشتر جنوب و جنوب غربی استان و شهرهای گچساران، کهگیلویه، باشت و حتی مسیر بابامیدان به یاسوج را درگیر می‌کند.

کرمی با بیان اینکه در طول بارش‌ها دما کاهش نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: دمای هوا امروز ۱۰ درجه بالای صفر است و فردا افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای جمعه تا شنبه به قوت خود باقی است، همچنین سه شنبه هفته آینده مجدداً سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

کد خبر 749797

دیگر خبرها

  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی