Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس گفت: امید است در دولت سیزدهم با صدق وعده‌ها به بحث‌های زیرساختی جاده‌های استان نیز توجه ویژه داشته باشد و مسایل معیشتی مردم هم مورد توجه قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین خسروی اسفزار امشب در جلسه جمع بندی مصوبات سفر رییس جمهور خراسان جنوبی  با اشاره به خدمات دولت در حوزه سلامت اظهار داشت: امید است در دولت سیزدهم با صدق وعده‌ها به بحث‌های زیرساختی جاده‌های استان نیز توجه ویژه داشته باشد و مسایل معیشتی مردم هم مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه افزایش اعتبارات از محل مصوبات سفر برای حوزه های مختلف استان مورد تاکید است به قدمت اولین بیمارستان شهر بیرجند اشاره کرد و افزود: قدمت اولین بیمارستان در بیرجند مربوط به سال 73 است و 140 پزشک متخصص در استان کمبود داریم و تجهیزات بیمارستانی خراسان جنوبی نیز فرسوده است.

نماینده شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر غنیمت شمردن فرصت‌های پیش رو گفت: نصف جمعیت خراسان جنوبی معادل 400 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند این در حالی است که تامین اجتماعی در شهر بیرجند فقط یک بیمارستان دولتی دارد.

وی ادامه داد: انتظار است که بیمارستان میلاد وابسته به تامین اجتماعی نیز از حالت هلدینگ خارج شود.

خسروی اسفزار گفت: سالمندانی در بهزیستی نیازمند مراقبت شبانه روزی هستند که هزینه‌های آنها چند برابر شده و باید به آنها توجه شود. 

700 طرح و پروژه مخابراتی در استان خراسان جنوبی به بهره برداری رسیدجشنواره "لبیک یا امام خامنه‌ای" در مرکز آموزش نزاجا خراسان جنوبی برگزار شد925 میلیارد تومان اعتبار نقدی برای بخش‌های آب و راه خراسان جنوبی اختصاص یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم  در این جلسه با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی ایجاد مشوق برای سرمایه‌گذاران در استان است که در این راستا بهترین مشوق، ایجاد زیرساخت است اظهار داشت:در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه چندین طرح سرمایه‌گذاری در زمینه طلاسازی داریم که تاکنون سه معدن وارد مدار شده است.

جرجانی  افزود: با توجه به حجم سرمایه‌گذاری بسیار خوب در چند سال اخیر در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه، واحدهای صنعتی و معدنی ما در زمینه تامین برق دچار مشکل هستند.

وی عنوان کرد: برای پیشرفت و توسعه معدنی حتما باید در شهرستان نهبندان پست 400 کیلو وات احداث و در این زمینه نیازمند مساعدت هستیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی هم  با بیان اینکه در 62 نقطه استان شهید گمنام داریم گفت: تاکنون 40 یادمان تکمیل شده و برای تکمیل 21 المان باقی مانده نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.

 سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی گفت: در 62 نقطه استان شهید گمنام داریم که تاکنون 40 یادمان تکمیل شده و برای تکمیل 21 المان باقی مانده نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.

 وی  افزود: از 25 خردادماه امسال تجهیز کارگاه برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی را خواهیم داشت،  و  در سال 1400، 10 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه پیش‌بینی شده که درخواست ما این است که این مبلغ از محل اعتبارات سال 1401 افزایش یابد تا روند اجرای این طرح سرعت گیرد.

وی عنوان کرد: 80 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی اختصاص پیدا کرد که طبق مصوبه، 10 میلیارد تومان در سال 1401 و 70 میلیارد تومان در 2 سال بعد تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/254/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 

ایسنا/خراسان جنوبی معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته ۴۰۰ روستا درگیر سیل شدند و تمامی تیم‌های مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

محمودرضا تیمورپور، در گفت‌وگو با ایسنا گفت:در اثر بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در خراسان جنوبی درگیر سیل شدند.

وی بیان کرد: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل‌زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعا تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارات و گزارش‌ها اعزام می‌شوند.

تیمورپور گفت: با توجه به بارندگی‌های شب و روز گذشته بیشترین بارندگی در روستای بیشه خوسف به میزان ۶۰ میلی‌متر بوده است.

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: بارندگی‌های گزارش شده امروز مربوط به محورهای بیرجند_ خوسف، بیرجند_قاین، بیرجند_سربیشه و سربیشه_درح و در سایر نقاط به صورت نقطه‌ایی ممکن است بارندگی باشد.

وی بیان کرد: محورهای شهداد به نهبندان نیز به دلیل عدم ایمنی مسدود بوده و محورهای طبس به خرو، بیرجند به شوشود، دهک به مختاران و کلیه راه‌های فرعی بخش سرداران خوسف به سرچاه عماری به دلیل طغیان رودخانه مسدود است.

تیمورپور با اشاره به اینکه بیشترین خسارات مربوط به شهرستان خوسف و نهبندان است، یاداور شد: به برخی از راه‌ها و ابنیه‌های روستایی، آبنماها، بخش کشاورزی، قنوات، اراضی زمین‌های کشاورزی نیز خسارت وارد شده است.

معاون مدیریت  بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: عملیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده با همکاری همه گروه‌های آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین‌آلات سنگین کمک گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد