Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه قرارگاه عفاف و حجاب وزارت کشور در تالار وزارت کشور برگزار شد و در این جلسه ستاد امر به معروف مسئول نظارت بر وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی شناخته شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه قرارگاه عفاف و حجاب وزارت کشور به ریاست سردار سپهر و با حضور هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و صادق منش قائم مقام دبیر ستاد در تالار وزارت کشور برگزار شد؛ بنابراین گزارش در این جلسه ستاد امر به معروف ونهی از منکر مسئول کشوری نظارت بر وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این مصوبه کلیه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با ستاد در مراحل مختلف اجرای قانون عفاف و حجاب دستگاه‌ها شدند.

گام‌های پنج گانه در ابلاغ شاخص‌ها به این شرح است:

۱-ابلاغ و تبیین ضرورت اجرای شاخص‌ها

۲- نظارت بر آموزش و اطلاع رسانی شاخص‌ها به کارکنان

۳-انجام نظارت‌های محسوس و نا محسوس وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه‌ها بر اساس شاخص‌های ابلاغی

۴- پیگیری‌های حقوقی و اداری از طریق نهاد‌های نظارتی در موارد ترک فعل مسئولین در حوزه عفاف و حجاب

لازم به ذکر است اجرای این مصوبه توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر در قالب قرارگاه ۲۱ تیر اغاز شده است و لازم است تا تاریخ بیست و یکم تیر ماه روز عفاف و حجاب کلیه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی وضعیت پوشش و حجاب کارکنان خود را به وضعیت مطلوب ابلاغ شده در شاخص‌ها برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت کشور احمد وحیدی ستاد امر به معروف حجاب عفاف وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه ها ستاد امر به معروف دستگاه های دولتی وزارت کشور شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ظهر یکشنبه ضمن حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: باید برای سرعت بخشیدن اشتغال جوانان درامر مهارت و پیوند اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی، فرهنگی، صنعتی و محله محور برنامه‌ریزی داشت.

وی افزود: تقاضا و نیاز افراد به مهارت باید پیگیری و عملی شود.

فرماندار اصفهان در بحث عفاف و حجاب در بخش دولتی و غیردولتی گفت: رسیدگی به موضوع عفاف و حجاب باید در اولویت قرار بگیرد و مسؤولیت همه دستگاه‌ها در خصوص اصل عفاف و حجاب و حدود شرعی و قانونی است که دستگاه‌ها باید رعایت و به وظایف حاکمیتی شأن عمل کنند و رسیدگی به تکالیف تعریف شده است که باید راهکارهای مورد نظر آن مطرح و پیگیری‌های لازم انجام شود.

در ادامه محمدرضا مصلحی بر تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پس از ۵۰ سال گزارشی ارائه کرد و افزود: ضوابط اجرایی کارگروه توسعه مهارت در استان یکی از موارد مهم این اساسنامه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: هم افزایی دستگاه‌های اجرایی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان بر امر مهارت آموزی در استان کمک فراوانی به افراد جامعه می‌کند.

وی درادامه خواستار تسریع در روند پروانه صندوق کارگشایی مهارت به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان شد.

کد خبر 6097188

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند