Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@03:26:48 GMT

محمودی: ما آماده بازی با نساجی بودیم!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۳۹۲۲

مدیر تیم فوتبال تراکتور در خصوص لغو بازی با نساجی توضیحاتی را ارائه داد.

محمودی مدیر تیم تراکتور درباره ی بازی لغو شده مقابل نساجی صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش طرفداری، کاظم محمودی، مدیر تیم فوتبال تراکتور با اشاره به حضور اعضای تیم تراکتور در ورزشگاه برای انجام بازی مقابل نساجی مازندران، بیان کرد:

 باتوجه به اعلام برنامه‌ بازی دو تیم نساجی و تراکتور از سوی سازمان لیگ، تراکتور روز گذشته (دوشنبه 9 خرداد) به تهران سفر کرد و آماده برگزاری بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:

ما طبق برنامه، امروز (سه شنبه 10 خرداد) با اتوبوس از هتل به سمت ورزشگاه حرکت کردیم و زمانی که اعضای تیم به ورزشگاه رسید، خبر لغو بازی و ارجاع پرونده به کمیته انضباطی را در سایت سازمان لیگ مشاهده کردیم و آقای سهیل مهدی تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد.

محمودی با تاکید بر اینکه اعضای تیم تراکتور طبق روال در ورزشگاه حضور پیدا کردند و آماده بازی بودند، بیان کرد:

اعضای تیم نساجی نیز در ورزشگاه حضور داشتند و پس از اعلام سازمان لیگ از ورزشگاه خارج و راهی فرودگاه شدیم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور در ادامه با ابراز تأسف از شرایط پیش آماده برای این بازی، خاطرنشان کرد:

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، تحمیل هزینه اضافی به تیم‌ها دور از انصاف است و انتظار می‌رود با چنین اتفاقاتی شرایط برای فعالیت تیم‌های بخش خصوصی همچون تراکتور، نساجی، هوادار و پدیده سخت‌تر نشود و حمایت لازم از این تیم‌ها به عمل آید.

اخبار داغ 

نادر محمدخانی در طرفداری: بخدا بهتر است علی پروین کنار مردم باشد؛ امیدوارم او مرا ببخشد استوری حاشیه ساز دختر سرپرست موقت فدراسیون برای قهرمانی استقلال! تبریک نیمار به کاسمیرو و وینیسیوس در اردوی تیم ملی برزیل/عکس تیبو کورتوا از لیست تیم ملی بلژیک خط خورد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعضای تیم مدیر تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در دو هفته گذشته لیگ برتر موفق به کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل تراکتور و ذوب‌آهن شده که در هر دو مسابقه محمد عباس‌زاده را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشته و در این شرایط هم محمدرضا آزادی از جمع نفرات اصلی فاصله گرفته و بعید است بتواند برابر پرسپولیس به وضعیت قبل برگردد.

محمدرضا آزادی که در 21 مسابقه این فصل لیگ برتر چهار گل به ثمر رسانده، در دیدار هفته بیست و سوم در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان در ترکیب نساجی حضور داشت، اما به علت چهار کارته شدن، بازی برابر تراکتور و تیم سابق خود را از دست داد و در جدال با ذوب‌آهن هم دور از جمع 11 نفر اصلی بود.

مهاجم بلند قامت نساجی مازندران پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت مقابل تراکتور و حضور تعویضی برابر ذوب‌آهن که در هر دو مسابقه تیمش موفق به کسب پیروزی شده، بعید است به دلیل شرایط خوب و شکل بازی نساجی دوباره به ترکیب برگردد.

نساجی مازندران فردا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که احتمالا دوباره محمد عباس‌زاده را به تنهایی در راس خط حمله دارد و آزادی به‌عنوان یار جانشین استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت