Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر سه‌شنبه در نشست معاون وزیر ارتباطات با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمات بسیار خوبی برای تقویت ارتباطات در دشتستان صورت گرفته است ولی هنوز کمبودهای فراوانی وجود دارد که باید برای رفع این مشکلات تلاش شود.

وی مشکلات شهرها و روستاهای دشتستان در حوزه ارتباطات، مخابرات، پست، پست‌بانک، اینترنت و تلفن همراه و ثابت را بیان کرد و ادامه داد: استقرار و فعال‌سازی پست بانک یکی از تقاضاهای برخی از روستاهای دشتستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه در سطح شهرستان دشتستان شد و افزود: عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت چه در اینترنت همراه و چه در اینترنت ثابت از مطالبات پرتکرار شهرها و روستاهای دشتستان است.

وی به مشکلات پستی مردم به ویژه مرسولات مربوط به خرما و محصولات شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: ارسال با تأخیر مرسولات، گاهاً عدم پذیرش و یا مشکلات نیروی انتظامی با مرسولات باید رفع شود چراکه به معیشت مردم این شهرستان وابسته است.

رضایی با تاکید بر لزوم توسعه شبکه فیبر نوری در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان، از پاسخگویی بموقع مسئولان ارتباطات در استان و تلاش برای رفع مشکلات تقدیر کرد.

در این نشست که به دعوت و با هماهنگی نماینده مردم دشتستان برگزار شد، به غیر از معاون وزیر ارتباطات که به تشریح مسائل استان و کشور در حوزه ارتباطات پرداخت، بخشداران، تعدادی از شهرداران، اعضای شوراهای شهر، روستا، بخش و شهرستان به بیان مشکلات و نیازها پرداختند.

کد خبر 5504228

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رضایی شهرستان دشتستان ارتباطات مجلس شورای اسلامی اینترنت دشتستان نماینده دشتستان در مجلس بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان دهه کرامت اردبیل ابادان احتکار خراسان رضوی نماهنگ سلام فرمانده مشهد شهرستان دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد