Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که یک لیست از ساختمان‌های ناایمن تهیه شده، اما شنیده‌ایم که قول داده‌اید تا دو ماه آینده آن را ارائه کنید ادامه داد: این لیست در اختیار دادستانی است و هر هفته سه مالک تذکر دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب کاشانی امروز _سه‌شنبه، دهم خردادماه_ در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از شنیدن گزارش سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور در مورد ایمنی ساختمان‌ها با محوریت اتفاق متروپل اظهار کرد: موارد مطرح شده سال‌هاست که مطرح می‌شود و اتفاقی نمی‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعیین مهندس ناظر، فرآیند شفافی برای مالکین و عموم مردم نیست.

وی با بیان این‌که یک لیست از ساختمان‌های ناایمن تهیه شده، اما شنیده‌ایم که قول داده‌اید تا دو ماه آینده آن را ارائه کنید ادامه داد: این لیست در اختیار دادستانی است و هر هفته سه مالک تذکر دریافت می‌کنند. می‌خواهیم بدانیم آیا در تهران ۷۵۱ کیلومتری تنها ۱۲۹ ساختمان ناایمن وجود دارد یا خیر؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایران جز چند کشور اول دنیا در خصوص سازه است، با وجود این همه توانایی ناراحت کننده است که در سال ۱۴۰۱، ۳۳ نفر از هموطنان‌مان را در اثر فروریختن یک ساختمان از دست بدهیم. بهتر است تعارفات را کم کنیم و وارد عمل شویم تا بتوانیم مسائل را حل کنیم.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: مسئولان عریان‌تر بگویند که چه کنیم، چرا که یک نقطه از ایران دچار حادثه شده اما همه ایران را تحت تأثیر خود قرار داده است.

کد خبر 579015

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر شوراي شهر تهران مهندسی سازه ایران خزانه دار شورا حبیب کاشانی جلسه علنی عضو شوراي شهر تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد