Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فصل نقل و انتقالات پیش رو برای پرسپولیس دوران مهمی خواهد بود.

فرزاد آشوبی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش به عنوان سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که این پیشنهاد را دریافت کردم، پذیرفتم در حد توانم به باشگاه پرسپولیس و به نوعی به آینده سازان این باشگاه کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین کار سختی پیش روی داریم ولی تلاش می کنم در کنار دیگر مربیان و دوستان خوبم محمد محمدی و محسن خلیلی شرایط خوبی را برای این تیم در رده سنی نوجوانان رقم بزنیم.

وی در خصوص کار در تیم‌های پایه برای مربیان جوان تاکید کرد: متاسفانه سال ها است عنصر سازندگی حلقه ای مفقوده در فوتبال ما محسوب می شود. تحقق این مسئله بیشتر برعهده مدارس فوتبال است اما تلاش می کنیم در حد توان در گروه سنی که در آن فعالیت داریم بازیکنان شایسته چه از نظر فنی و چه از نظر رفتاری را انتخاب و در تیم نوجوانان پرسپولیس با نتیجه گیری و سازندگی بازیکن بتوانیم شرایط خوبی را رقم زده و به اهداف خود در این فصل دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در مورد وضعیت نفری حال حاضر تیمش برای استارت تمرینات اصلی تصریح کرد: تازه کار را آغاز کرده‌ایم و هنوز تیم را برای شروع رسمی کارمان معرفی نکرده ایم. در این راستا امسال نفراتی از تیم نونهالان فصل قبل پرسپولیس به جمع ما اضافه شده و قرار است با جذب نفرات جدید شرایط لازم برای استارت رسمی برای آغاز فصل را ایجاد کنیم. رده سنی نوجوانان رده مهم و حساسی است. امسال خوشبختانه زمان مناسبی برای آغاز کار انتخاب شده و تا شروع فصل زمان خوبی داریم و تلاش می کنیم تیمی کامل و آماده را مهیا کنیم. با توجه به علاقمندی و حساسیت مدیریت باشگاه و دغدغه مندی آقای درویش و مدیران باشگاه، به ایجاد فضایی مناسب و مطلوب برای پیشبرد اهداف مان خوشبین هستیم.

آشوبی در ادامه این گفت‌وگو در مورد وضعیت تیم بزرگسالان  و دور ماندن این تیم از کسب جام در این فصل به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس تا چند هفته مانده به پایان فصل شانس قهرمانی را داشت اما در نهایت اتفاقات هفته های پایانی به سود تیم رقم نخورد تا پس از 5 فصل متوالی نتواند در لیگ برتر قهرمان شود. این مسئله نمی تواند برای پرسپولیس و هوادارانش نگران کننده باشد. این فصل و اتفاقاتش می تواند تجربه ای بزرگ باشد و از آن برای ساختن تیمی قدرتمند برای فصل بعد درس های بزرگی گرفته شود. فصل نقل و انتقالات پیش روی برای پرسپولیس دوران مهمی محسوب می شود که طی آن باید با تقویت بیشتر، قرمزها تیم قدرتمندتری را برای فصل آینده بسازند تا بتوانند مجددا به افتخارات گذشته دست پیدا کنند. 

وی در پایان در مورد جذب مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند در آغاز راه نقل و انتقالات برای پرسپولیس تاکید کرد: با جذب این نفرات، مشخص شد نیازهای تیم به خوبی تشخیص داده شده است و کادر فنی تیم خیلی زود نیاز آن را تشخیص داده و درصدد رفع آن برآمده اند. اضافه شدن این دو بازیکن خوب و باتجربه، خبر خوبی است و به نوعی پیش بازی برای ساختن تیم قدرتمندتر برای فصل بعد محسوب می شود و بابت آن خوشحال هستم و این اتفاق را خبر خوبی برای می دانم.

خبرنگار: سمیه قدیری 

انتهای پیام//  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس قهرمانی پایه درویش پیشکسوت فرزاد آشوبی سرمربی نوجوانان برای پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست

مدیر روابط‌عمومیِ سپاهان ضمن انتشار تصاویر عذرخواهیِ فرد منتسب به هواداران سپاهان اعلام کرد «این شخص لیدر سپاهان نیست».

مدیر رسانه‌ای سپاهان هم امروز با انتشار متنی اعلام کرد:

هرگونه رفتار توهین‌آمیز به هواداران، فارغ از جنسیت، قوم یا زبان توسط هرکس و در هرکجا محکوم است. این موضع رسمی و بدون‌بازگشت باشگاه سپاهان است.‌

پیش‌تر تصاویر توهین یک فرد در جایگاه هواداران سپاهان به جایگاه بانوان پرسپولیس خبرساز شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است