Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ابراهیم شهریاری  گفت: شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان حریق مغازه ابزار آلات ساختمانی را گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ دو تیم اطفاء حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان مزاری، مزاری ۱۰ اعزام نمود.

او گفت:با رسیدن آتش نشانان مشاهده شد، محل حادثه یک ساختمان سه طبقه  که زیرزمین با کاربری انبار لوازم، طبقه همکف آن با کاربری فروش ابزار آلات و طبقه دوم و سوم آن مسکونی است و حریق از زیرزمین این ساختمان (مملو از لوازم و ابزار آلات) شروع شده وکاملاً شعله ور شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان  گفت:    آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و پس از قطع برق و گاز ساختمان، بااستفاده از دستگاه تنفسی، درمیان دود و آتش و حرارت بسیار بالا در یک عملیات نفس گیر به داخل ساختمان نفوذ کردند و با بکارگیری چندین رشته لوله‌های آبدهی به مهار و خاموش کردن شعله‌های آتش پرداختند.

 ابراهیم شهریاری  گفت: تیم اطفا حریق با ایمن سازی کامل محل حادثه و اطمینان از نبود شعله و حرارت در ساختمان بوسیله فن‌های تهویه اقدام به تخلیه دود کردند.

  خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان این حادثه هیچ مصدومی به دنبال نداشت و همچنین علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

دریافت 3 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین،حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است.

چندکارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه‌های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش‌سوزی شده است.

اولین تصاویر از حریق در هتل پارسیان کوثر محدوده میدان ولیعصر تهران را ببینید.

کد خبر 847595 منبع: ایسنا برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد