Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:33:17 GMT

۱۴ طرح سرمایه گذاری در استان اردبیل اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۴۸۷۳

۱۴ طرح سرمایه گذاری در استان اردبیل اجرا می‌شود

علی نیکزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در نشست با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد تا یک هفته آینده هیأت کارشناسی برای بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به استان اردبیل اعزام شود و ۱۴ طرح سرمایه گذاری توسط شرکت سرمایه‌گذاری شستا و صندوق بازنشستگی کشوری در استان اردبیل اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری توسط شرکت شستا و صندوق بازنشستگی در استان اردبیل بررسی و با تعیین سقف زمانی جمع‌بندی و عملیاتی خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه راه آهن اردبیل به میانه مطالبه عمومی مجلس و مردم است، گفت: بررسی وضعیت این پروژه با جدیت پیگیری می‌شود و در تلاش هستیم با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود بتوانیم تا شهریور امسال ۱۰ درصد مابقی پیشرفت فیزیکی این پروژه را به اتمام برسانیم.

نیکزاد با بیان اینکه چشم‌انداز ریلی ما اتصال به خطوط آهن بین‌المللی است، گفت: مطابق وعده‌های وزارت راه و شهرسازی علاوه بر احداث ایستگاه‌ها، ۱۰۰ کیلومتر از راه آهن اردبیل- میانه نیز تا پایان سال جاری ریل گذاری شده و امیدواریم هر چه سریع‌تر این پروژه از اردبیل به پارس‌آباد برسد و از طریق ریل به جمهوری آذربایجان، مسکو و چین متصل شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های مسئولان و با اختصاص یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان دولت سوت قطار در اردبیل به صدا در آید تا بتوانیم وضعیت کشور را ساماندهی کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعریض جاده سرچم- اردبیل نیز از اولویت‌های اساسی است، گفت: با همکاری بانک صادرات و تخصیص سازمان برنامه و بودجه درصدد هستیم ۱۷۵ کیلومتر اتوبان به صورت رفت و برگشت و بزرگراهی احداث کنیم و عملیاتی‌سازی دستورات وزیر راه و شهرسازی مبنای کار قرار گرفته تا بتوانیم وضعیت این پروژه را نهایی‌سازی و تعیین تکلیف کنیم و مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

کد خبر 5503838

منبع: مهر

کلیدواژه: راه آهن راه آهن اردبیل ایستگاه راه آهن اردبیل نماینده مردم اردبیل در مجلس علی نیکزاد شستا سرمایه گذاری جذب سرمایه گذاری بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان دهه کرامت اردبیل احتکار خراسان رضوی ابادان نماهنگ سلام فرمانده مشهد سرمایه گذاری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری