Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته پایانی لیگ باید به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان برود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز پنج‌شنبه 12 خردادماه با برگزاری 6 دیدار ادامه می‌یابد که در یکی از این رقابت‌ها ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف تیم گل‌گهر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن باید در هفته آخر لیگ بیست و یکم، به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان برود. دیداری سخت و حساس که با توجه به شرایط امتیازی و جایگاه 2 تیم در جدول، کسب 3 امتیاز آن از اهمیت بالایی برخوردار است. ذوبی‌ها از 29 بازی قبلی خود 10 برد، 7 تساوی و 12 باخت به دست آورده و با 37 امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفته و با توجه به فاصله کم امتیازی خود با تیم‌های پیکان و آلومینیوم اراک برای حفظ جایگاهشان چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارند.

در آن سو، تیم گل‌گهر سیرجان که با فولاد خوزستان امتیاز بوده و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سرخپوشان اهواز در رده پنجم جدول جای دارد، در 29 بازی قبلی خود 12 برد، 12 تساوی و 5 شکست به دست آورده‌ و برای رسیدن به رده چهارم جدول می‌جنگد.

لیگ بیست و یکم به پایان راه خود رسیده و با مشخص شدن قهرمان و تیم‌های سقوط کننده، بازی‌های باقی مانده تبدیل به مسابقات تشریفاتی شده‌اند و تنها جنگ باقی مانده بر سر بهبود جایگاه تیم‌ها در جدول است و بر همین اساس ذوب‌آهن برای باقی ماندن در رده هفتم جدول باید از سد گل‌گهر بگذرد. ذوبی‌ها در طول نیم‌فصل دوم روند رو به رشدی را طی کردند و توانستند خود را از نیمه پایین جدول جدا کرده و به جمع تیم‌های بالای جدول برسانند و حال برای حفظ جایگاه‌شان به 3 امتیاز بازی مقابل گل‌گهر نیاز مبرمی دارند. شاگردان تارتار که در طول هفته‌های گذشته از شرایط خوبی برخوردار بودند، به دنبال آن هستند که فصل را با مستحکم کردن جایگاه‌شان در رده هفتم به پایان برسانند و همین امر باعث می‌شود که در بازی فردا از انگیزه بالایی برخوردار باشند.

شاگردان تارتار در حالی به مصاف گل‌گهر می‌روند که هفته گذشته مقابل نساجی بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتند، با این حال موفقیت‌های اخیر سبزپوشان باعث شده که از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار باشند. درخشش باقرپسند در کنار حضور بازیکنان موثری مانند آشوری و صادقی شرایط ذوب‌آهن در فاز هجومی را بهبود بخشیده است و علاوه بر آن عملکرد خوب مدافعان ذوب‌آهن، خیال تارتار در فاز دفاعی را تا حدودی راحت کرده است.

با این حال تارتار و تیمش کار سختی مقابل گل‌گهر پیش‌رو دارند. آنها مقابل تیمی به میدان می‌روند که در 8 هفته اخیر 4 برد متوالی و 4 تساوی به دست آورده و از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار است. گل‌گهر تیمی است که از بازیکنان باکیفیت زیادی بهره می‌گیرد و فوتبال مالکانه و هجومی را به نمایش می‌گذارد. شاگردان قلعه‌نویی در فاز هجومی عملکرد خوبی دارند و در 29 هفته گذشته 34 گل را به ثمر رسانده‌اند که آمار قابل قبولی به شمار می‌آید. گل‌گهری‌ها در فاز دفاعی اما ضعیف ظاهر شده‌اند و با دریافت 26 گل در 29 بازی، عملکرد چندان قابل قبولی از خود به جای نگذاشته‌اند. با این حال گل‌گهریی‌ها امیدوارند با پیروزی مقابل ذوب‌آهن شرایط خود را بهبود بخشیده و با رده چهارم فصل را به تمام برسانند.

ممشلی: باشگاه نساجی برای من معرفت به خرج داد/ در دیدار مقابل ذوب‌آهن حس عجیبی داشتم

حاشیه دیدار هوادار و گل‌گهر| حضور سرمربی ذوب‌آهن و درگیری بازیکنان در زمین

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن: تارتار عملکرد قابل قبولی داشت و قراردادش تمدید شد

محرومان و مصدومان:

ذوب‌آهن در بازی فردا محمد خدابنده‌لو، میلاد کر، محمدحسین اسلامی و پارسا جعفری را به دلیل جضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارد.

برترین گلزنان:

در تیم ذوب‌آهن سعید باقرپسند با 4 گل و در تیم گل‌گهر سعید صادقی با 7 گل، برترین گلزنان 2 تیم هستند.

ترکیب احتمالی گل‌گهر سیرجان:

محسن فروزان، مسیح زاهدی، مهران گلزاری، مهدی تیکدری، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، فرشید باقری، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی تبریزی، کی‌روش استنلی.

سرمربی: قلعه‌نویی

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن:

حبیب‌فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، سعید باقرپسند، سینا اسدبیگی، سجاد آشوری و صادق صادقی.

سرمربی: تارتار

برنامه سایر دیدارهای هفته سی لیگ برتر به این شرح است:

پنج‌شنبه 12 خرداد ماه

فجرسپاسی_پرسپولیس

سپاهان_آلومینیوم اراک

شهرخودرو_فولاد خوزستان

صنعت نفت ‌آبادان_هوادار

انتهای پیام/170/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گل گهر سیرجان رده هفتم تیم گل گهر ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • برگزاری هفته هفتم اسب دوانی در یزد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد