Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر، در رابطه با علت انتخاب استان خراسان جنوبی به عنوان اولین سفر رئیس جمهور در دولت سیزدهم، اظهار داشت: توازن و تعادل بخشی به استان‌ها از تأکیدات رئیس جمهور بوده و هست و اولویت دادن سفر او به استان خراسان جنوبی از همین منظر و به همین علت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: استان خراسان جنوبی یکی از استان‌هایی است که به لحاظ عقب ماندگی تاریخی ای که وجود داشته هنوز به میانگین شاخص‌های کشوری نرسیده است و استان‌هایی که تراز پایین‌تری داشتند از سوی رئیس جمهور به عنوان اولویت اول انتخاب شدند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه رئیس جمهور به اغلب استان‌ها سفر کردند و چند استان باقی مانده نیز ظرف چند هفته آینده به اتمام خواهد رسید، گفت: بیست و سومین سفر رئیس جمهور به مقصد آذربایجان شرقی خواهد بود و چند استان باقی مانده طی چند هفته اخیر و در یک بازه زمانی مشخص مورد بازدید قرار خواهند گرفت که کرمانشاه هم یکی از آن استان‌ها خواهد بود.

مرتضوی در رابطه با اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده در مصوبات استانی به چه طرح‌هایی اختصاص دارد، تصریح کرد: ما در سطح کلان کشور، اساساً به طرح‌هایی که نیمه تمام بودند اعتبار تخصیص دادیم؛ استان خراسان جنوبی هم به همین شکل بود و در این سفر هم مجدد پیگیری‌هایی انجام دادیم که اگر طرحی از قلم افتاده، مورد بازنگری قرار گیرد.

وی در رابطه با تعامل مجلس شورای اسلامی با دولت و دخالت برخی از نمایندگان در خصوص انتصابات دولتی بیان کرد: حضرت آقا در بیانات خود فرمودند که همه قائل به اصل تفکیک قوا باشند. البته دخالت و همکاری با هم تفاوت دارد و الحمدلله میان قوا تعامل و همکاری برقرار است و امیدوار هستیم با تعامل بتوانیم امورات کشور را پیش ببریم.

کد خبر 5504199 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: سید صولت مرتضوی مجلس شورای اسلامی بیرجند کرمانشاه سید صولت مرتضوی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ایران دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی مجلس یازدهم امامعلی رحمان تاجیکستان حسین امیرعبداللهیان علی بهادری جهرمی حسین امیر عبداللهیان حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی کارنامه مجلس یازدهم استان خراسان جنوبی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی