Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دولت سیزدهم با رویکرد انقلابی‌ و در میان مردم بودن با استفاده از نیروهای جوان انقلابی درحالی کار خود را چندماهی است آغاز کرده که از دیدگاه مردم، در میان مردم بودن مسؤول و شنیدن مسائل مشکلات توسط شخص رئیس‌جمهور، وزرا، استانداران، فرمانداران و سایر مسؤولان یکی از مهمترین نقاط قوت دولت مردمی ایران قوی به شمار می‌‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان استان اصفهان نیز از این جلوه‌های مردمی بودن دولت سیزدهم عقب نمانده است و با تعیین تکلیف تمام ۲۸ فرماندار شهرستان‌های استان اصفهان، نیروهای انقلابی به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی سعی کرده‌اند در این مدت کوتاه با حضور در میان مردم، ضمن احصای و تلاش برای حل مشکلات، ارتباط صمیمانه با مردم برقرار می‌کنند.

 

شهرستان بوئین‌میاندشت به عنوان یکی از محروم‌ترین شهرستان‌های غرب استان اصفهان، این روزها با تلاش فرماندار جوان تحول در مدیریت شهرستان برای پیگیری سریع مشکلات نقاط محروم در حال رقم خوردن است.

با توجه به اینکه اکثر نقاط این شهرستان را مناطق روستایی تشکیل می‌دهد و این روستاها نیز دارای مشکلات عدیده‌ای هستند معصومی فرماندار بوئین‌میاندشت طرح «سفیران خدمت» را برای این اقدام ایجاد کرده است تا بر اساس آن تمامی روستاهای بوئین‌میاندشت آمایش شوند و مشکلات آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

 

رضاعلی معصومی فرماندار شهرستان بوئین‌میاندشت در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طرح سفیران خدمت با هدف تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان در روستاهای تابعه در حال برگزاریست که تا کنون سه مرحله از آن در روستاها اجرا شده است.

وی افزود: در مرحله اول مسائل و مشکلات چهار روستای ازناوله، زرنه، قائم‌آباد و هزارجریب، در مرحله دوم روستاهای نوغان، کرچ، تخماقلو و بسینان و در مرحله سوم روستاهای ماینده، هدان، آرتیجان، ده‌رجب، معصوم‌آباد و میرآباد مورد بررسی قرار گرفتند.

معصومی خاطرنشان کرد: در میان برخی از این سفرها برخی از رؤسای ادارات شهرستان که بیش از 5 سال است مسؤولیت ادارات را بر عهده دارند، بر این اذعان می‌کنند که در طی دوران تصدی خود به این روستاها سفر نکرده بودند.

 

فرماندار بوئین میاندشت گفت: این سفرها برکات زیادی از جمله دیدار چهره به چهره مردم با مسؤولان شهرستان و بیان بی‌واسطه مشکلات آنان را در پی دارد و دهیار و شورای مسائل روستا را مطرح می‌کنند و همه رؤسای ادارت نیز در آنجا حضور داشته و شورای اداری در آن تشکیل می‌شود و اگر مواردی قابل حل باشد، در همان جلسه به رئیس اداره مربوطه برای حل مشکل تکلیف می‌شود و مصوبات جلسه به همه مدیران ابلاغ می‌شود و آن‌ها موظف هستند نتیجه را به شورای اداری شهرستان اعلام کنند.

وی تصریح کرد: از عمده مشکلات مطروحه در این نشست‌‎‌ها می‌توان به کمبود منابع آب در حوزه کشاورزی، اجرای طرح هادی جهت ساماندهی معابر روستا، تقویت آنتن دهی و اینترنت روستاها، زمین و مسکن، احداث و تکمیل کانال آب داخل روستا، عدم اشتغال جوانان روستا و موضوعاتی از این قبیل اشاره کرد.

 

 

 به نظر می‌رسد ایجاد حرکت‌های همراه مردم توسط دولتمردان و شنیدن و البته حل و پیگیری مسائل آن به تقویت موضوع سرمایه اجتماعی به عنوان یک شاخصه مهم مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی کمک شایانی کند.

 

 

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان بویین میاندشت فرماندار بویین میاندشت بوئین میاندشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت