Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:08:27 GMT

ورود کمیسیون اصل90به موضوع ساختمان‌های نا ایمن تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۵۰۳۰

ورود کمیسیون اصل90به موضوع ساختمان‌های نا ایمن تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام حسن شجاعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیسیون اصل ۹۰ در مواردی به موضوعات ورود می‌کند، که شکایتی ثبت شده باشد، اظهار کرد: در مورد تخلف در حادثه متروپل از طرف دستگاه‌های اجرایی و همچنین نظارتی که وظایف خود را به درستی انجام ندادند، مشخص است.
 نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود خلاء و حفره در انجام وظایف دستگاه‌های نظارتی و اجرایی افزود: این حفره‌ها فجایعی مثل متروپل را به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با بیان اینکه کمیسیون اصل ۹۰ از دو حیطه به موضوع متروپل ورود خواهد کرد، افزود: در حال حاضر کمیسیون عمرانی مجلس در حال بررسی زوایای مختلف این حادثه است و به محض رسیدن گزارش به کمیسیون شکایتی ثبت و کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع ورود خواهد کرد.
شجاعی با تاکید بر محرز بودن وجود حفره برای انجام وظایف درست مسوولان در حوزه‌های مختلف گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مسوولان وزارت کشور و راه و شهرسازی را برای ارائه توضیح در مورد حفره‌های موجود در انجام وظایف و همچنین راه‌های پیشگیری از وقوع این حوادث احضار خواهد کرد.
 رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه برای شهرداری تهران در مورد معرفی ساختمان‌های ناایمن خبر داد و گفت: شهرداری تهران ضمن معرفی این ساختمان‌ها برنامه‌های خود برای ایمن‌سازی این ساختمان‌ها را هم باید ارایه دهد.
 وی در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات دولت برای اصلاحات اقتصادی گفت: اصل اجرای طرح اصلاح اقتصادی و رسیدن یارانه‌ها به دست مردم کار درستی بوده است، کما اینکه کمیسیون اصل ۹۰ پرونده‌ای در مورد مدیریت منابع ارزی کشور دارد که به درستی انجام نشده که نتیجه آن متضرر شدن دولت و مردم بوده است.
وی با تاکید بر اینکه اصلاح اقتصادی یک امر لازم بوده است، ادامه داد: موضوع مهم در اجرا و مدیریت درست قیمت‌ها و حمایت موثر از مردم است که باید به درستی انجام می‌شد.
 شجاعی با تاکید برای اینکه حمایت دولت از مردم البته به غیر از مدیریت آرد صنعتی که بد عمل شد و مردم آسیب دیدند و آثار سوء به بار آورد، ولی در کل به نظر می رسد اوضاع بهبود یافته است، چرا که ضرورت اجرای اصلاحات اقتصادی انکارناپذیر است.
انتهای پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سکه طلا ارز زنجان کمیسیون اصل 90 شجاعی ساختمان های نا ایمن منابع ارزی مدیریت ارز ایمن سازی مشکلات مردم اسیب مردم سکه طلا ارز کمیسیون اصل ۹۰ ساختمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود